Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Ei sais nauraa (uhriutuminen)
ei nyt vittu voiko olla...
Aha
futadance.webm
Vasemmiston "faktat".
meillä taitaa olla sama suunta
Tynkkynen
Alas päin menossa
#kapitalistitkuriin
Räbläilyä
Fasistit toimivat. Sitä parempaa..
Sori kun taas repo
söpö
Se on ku ei kerrasta opi
Mustalaiset keppostelee
Muutama kuva 8.
Muista äänestää!
mailman paras valtio
Keskusta
Vuosaaren elämää
Hyvää omppua :>
Perusasiat hukassa! 🤣
Kaikkea on
Puolueet.
Edellinen
Seuraava
⭰
@Jamese
428
näyttökertaa,
0
viestiä,
0.01
MB,
1
tiedosto,
22.05.2020 13:39:55
[
+
3
|
]
⇥
wPaint
[
43306
] [
5ec7abf1106dc.png
]
[0.01 MB]
[500x500]
[
] [
]
#wPaint
Edellinen
Seuraava
[
0
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
⇥
+
3