paint joulukalenteri 2024 luukku 6. paint joulukalenteri 2024 luukku 6.
huutista huutista
legenda legenda
Vanhaa kuvaa Vanhaa kuvaa
oikastaanpas tuosta oikastaanpas tuosta
Ihana nainen Ihana nainen
piritorttu piritorttu
murican womeeen murican womeeen
maanantaiaamut maanantaiaamut
asemalla asemalla
Sitä parempaa sensuuria Sitä parempaa sensuuria
Livekännääjä Pirkkis Livekännääjä Pirkkis
Joulukalenteri 2024 - Luukku 2 Joulukalenteri 2024 - Luukku 2
Muhahahaha Muhahahaha
Riskit Riskit
Ina Ina
Kielikylpy 69 Kielikylpy 69
tekoälyämpäri tekoälyämpäri
jokapaikassa natseja jokapaikassa natseja
Töitä tarjolla! Töitä tarjolla!
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
bensa kunniaan bensa kunniaan
Sperma verkkarin käyttäjille sohva Sperma verkkarin käyttäjille sohva
Hyvää itsenäisyyspäivää Hyvää itsenäisyyspäivää
 973 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 20.05.2020 18:25:10
[ + 1 | ]

Sekalaisia

[43245] [sekalaisia-osa-437-yha.png] [0.18 MB] [455x2395] [] []
sekalaisia-osa-437-yha.png

feissarimokat

(147)  · 

pää

(69)  · 

facebook

(181)  · 

allergia

(5)  · 

vessapaperi

(32)
20.05.2020 18:58:43
#344677 [+-] Piilota Suosittele

Aspa ajoilta muistan kuinka vitutti pahoitella omasta ja firman puolesta heidin kaltaisille "Oma moka, ketä voin syyttää tai haukkua tästä vääryydestä" asiakkaille. Yksikin idiootti kävi monta päivää perätysten aina yli tunnin vänkäämässä ja valittamassa että eikö hänen pysäköintivirhe maksua peruta kun ei ollut huomannut P-halliin ajaessaan 3kpl 2,2m korkeata ja 1,8m leveätä opastaulua joissa jokaisessa kerrottiin että pysäköinti on ilmaista kaupan asiakkaille 4h ajan käyttämällä P-kiekkoa, jonka hän oli unohtanut laittaa lähtiessään käymään asioillaan läheisessä virastokeskuksessa, ilman että edes harkitsi ostavansa kaupan palveluita tai tuotteita.

[ 7 viestiä | ]