Järkyttävä tilanne Järkyttävä tilanne
Herrasbörh lepäilemässä :3 Herrasbörh lepäilemässä :3
Instagram Instagram
Lokit laksatiiveilla Lokit laksatiiveilla
hk sininen hk sininen
Odin Odin
Nuorelta Karenilta pyydettiin käyttämään maskia Nuorelta Karenilta pyydettiin käyttämään maskia
Hämäkin yölaulu Hämäkin yölaulu
miljoona kannattajaa miljoona kannattajaa
Cheese Cheese
G.I. Joen viimeiset hetket G.I. Joen viimeiset hetket
Say whaaaa Say whaaaa
juhannus salko juhannus salko
tyrone meets space tyrone tyrone meets space tyrone
Juhannussimaton Juhannussimaton
koistinen ostoksilla koistinen ostoksilla
viiden minuutin vinkit viiden minuutin vinkit
Terveen näköinen tyyppi Terveen näköinen tyyppi
I hate muslins!! I hate muslins!!
tykkääkö valupertti tämmösestä tykkääkö valupertti tämmösestä
Tynkkynen ehdottaa rasismin poistoa Tynkkynen ehdottaa rasismin poistoa
tyty tyty
mikä se siellä on :3 mikä se siellä on :3
Mummo Mummo
 969 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 20.05.2020 18:25:10
[ + 1 | ]

Sekalaisia

[43245] [sekalaisia-osa-437-yha.png] [0.18 MB] [455x2395] [] []
sekalaisia-osa-437-yha.png

feissarimokat

(147)  · 

pää

(69)  · 

facebook

(181)  · 

allergia

(5)  · 

vessapaperi

(32)
20.05.2020 18:58:43
#344677 [+-] Piilota Suosittele

Aspa ajoilta muistan kuinka vitutti pahoitella omasta ja firman puolesta heidin kaltaisille "Oma moka, ketä voin syyttää tai haukkua tästä vääryydestä" asiakkaille. Yksikin idiootti kävi monta päivää perätysten aina yli tunnin vänkäämässä ja valittamassa että eikö hänen pysäköintivirhe maksua peruta kun ei ollut huomannut P-halliin ajaessaan 3kpl 2,2m korkeata ja 1,8m leveätä opastaulua joissa jokaisessa kerrottiin että pysäköinti on ilmaista kaupan asiakkaille 4h ajan käyttämällä P-kiekkoa, jonka hän oli unohtanut laittaa lähtiessään käymään asioillaan läheisessä virastokeskuksessa, ilman että edes harkitsi ostavansa kaupan palveluita tai tuotteita.

[ 7 viestiä | ]