Kissat ovat minullekin henki ja elämä. Koira kuoli tuossa kuukausi sitten, nyt pitäisi uutta. Emännälle olen kertonut, minkä rotuisen haluaisin. Kalliita ovat perkeleet. Silti suostuin ostamaan uuden piskin, kunhan se on narttu ja minä saan nimetä sen. Nimeksi ajattelin Huora.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Mitä sä teet siellä vessassa! >:3
mjäy olen kissa
pallero loikkaa
cat.exe error
Mäy! Mäy!
Soon...
Dance!
mukava kassi
floppa rave
täällähän on pehmeä
Pappa varastaa leikkikalun
Oon tää kissa
yöpeto
Kissa perkele
Psykedeeliset tassut
Suuri kissa-atlas
Börh
Noooooouuuuu!!! >:3
Auringonbörhennys :3
kuka söi takoni?
Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus