Alvar Aalto Alvar Aalto
Paint-Joulukalenteri - Luukku 24 Paint-Joulukalenteri - Luukku 24
Lääkkeet koronaan Lääkkeet koronaan
Neekeritki pitää kaasuttaa Neekeritki pitää kaasuttaa
usan kosto usan kosto
Natsineekeri Natsineekeri
korona passi korona passi
Blacked Blacked
Paavi ei tervetullut Paavi ei tervetullut
Hyvää kommunismia! Hyvää kommunismia!
Tässä sinulle kaksi neuvoa Tässä sinulle kaksi neuvoa
vammane vammane
kyltti uudes seelannis kyltti uudes seelannis
Lapsien nimet Lapsien nimet
Volvo apustus Volvo apustus
Osaaminen on vahvaa 🤦‍♂️ Osaaminen on vahvaa 🤦‍♂️
poiliittisia lupauksia poiliittisia lupauksia
Valistunut kansalainen joka tiesi jo vuosi sitten Valistunut kansalainen joka tiesi jo vuosi sitten
Ruokajaon saalis Ruokajaon saalis
Jöötiä Jöötiä
hieno kärry hieno kärry
Witcher 2 kausi. Witcher 2 kausi.
Fffuuu Fffuuu
Holokaustin kieltäminen ei ole laitonta suomessa Holokaustin kieltäminen ei ole laitonta suomessa
 905 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 19.05.2020 11:21:02
[ + 1 | ]

Vihreiden kiitos kaatuneiden muistopäivänä

[43210] [001-maria-ohisalo.jpg] [0.04 MB] [412x710] [] []
001-maria-ohisalo.jpg

maria ohisalo

(25)  · 

vihreät

(424)
19.05.2020 19:04:21 | 19:04:38
#344380 [+-] Piilota Suosittele

Miten tuo homotwiitti liittyy kaatuneiden muistopäivätwiittiin? Kaatuneiden muistopäivästä Ohisalo uudelleentwiittasi Sisäministeriön twiitin ennen homotwiittiä.

19.05.2020 19:30:39
#344387 [+-] Piilota Suosittele

>>344292 Niin että meinaat että se twiitti mikä on laitettu _ensin_ eli se kaatuneiden muistopäivä ja sitten tämä twiitti sen _jälkeen_ tarkoittaa että piti muistuttaa ? oliko persulogiikka joka nyt hieman vähensi aktiivisten aivosolujen määrää ? ... idiootti ...

20.05.2020 02:57:09
#344496 [+-] Piilota Suosittele

En ymmärrä miksi porukka repii ressiä tämmösistä. Jos ei kiinnosta niin voi jättää noteeraamatta. En itsekkään pidä erityisemmin tästä hypettämisestä ja nostamisesta, koska ihann samanlaisia ihmisiä ne vähemmistöjen edustajatkin on. Omassa kaveripiirissä on useampikin seksuaalivähemmistöön kuuluva ja ihan normaalia ja hyvää porukkaa nekin on. Mitä omalla ajallaan tekevät ei kiinnosta minua eikä myöskään kuulu minulle.

20.05.2020 03:04:10
#344498 [+1] Piilota Suosittele

>>344496
Ehkä se on jotakin sentimentaalista kaipuuta siihen, että edes kaatuneiden muistopäivänä ei tuputettais omaa ideologista fantasiaansa vaan arvostettais niitä, jotka tämänki paskamaan edestä joutuivat kuolemaan?

[ 17 viestiä | ]