Tästäpä tulikin mieleen ku kerran elukkalääkärissä sano se tohtori, että elä laita undulaateille sen ja sen tyyppistä kilikellokeinua. Sano kerran tulleensa kotiin ja ihmetteli, että miks ei budgarie tiukuta tuttuun tapaan. Se perkele oli onnistunu reuhaamaan sen kilikellolaitteen kans niin, että oli hirttäytyny siihen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Pakko ostaa koska ipaska
ohops
Pikku keppustelija :3
how to make your own slave
solmussa
taidokasta :3
hyppelyä
Narun jatko
Nerokasta
Perseotsa
Naru! >:3
Solmu harjoituksia
majesteettinen
Mortti tuli taloon börh :3
pallo :3
näin sitä vaan mennään :3
NIKSIPIRKKA 420
narua :3
Hyppy typpy koikka loikkanen
this is my life nouw :3
Längistä!
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")