Tästäpä tulikin mieleen ku kerran elukkalääkärissä sano se tohtori, että elä laita undulaateille sen ja sen tyyppistä kilikellokeinua. Sano kerran tulleensa kotiin ja ihmetteli, että miks ei budgarie tiukuta tuttuun tapaan. Se perkele oli onnistunu reuhaamaan sen kilikellolaitteen kans niin, että oli hirttäytyny siihen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
Pikku keppustelija :3
Baarin jälkeen mailma keinuu
narun vetoa :3
Hyppy typpy koikka loikkanen
NIKSIPIRKKA 420
Mortti tuli taloon börh :3
Perseotsa
Nerokasta
pallo :3
how to make your own slave
Video sisältää börhsijoittelua :3
Bisneskissa junailee
Narun jatko
majesteettinen
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")