Verkossa Verkossa
Vitun köyhät, miksi ette tienaa? Vitun köyhät, miksi ette tienaa?
Kesäneito Kesäneito
Tissi Tissi
Haista vittu! Haista vittu!
Radio Rock Radio Rock
kurvaili kurvaili
Neekeri ei ymmärrä pysähtymiskäskyä Neekeri ei ymmärrä pysähtymiskäskyä
Vastuu Vastuu
jätä jämät jätä jämät
Gigachad kissa Gigachad kissa
Little Caprice Little Caprice
Tissit Tissit
Roope sekoaa Roope sekoaa
Hätä yllätti Hätä yllätti
Mitä? Mitä?
tässä on pehmeä tässä on pehmeä
Raju kuva Raju kuva
Apina ja ihminen Apina ja ihminen
Uusi kamera Uusi kamera
Sillan ylitys Sillan ylitys
Megavittu Megavittu
Träppi-kissa D: Träppi-kissa D:
Pus pus Pus pus
 732 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 15.05.2020 12:22:00
[ + 0 | ]

Rakkaat naapurit

[43053] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [455x473] [] []
tiedosto.jpg

naapuri

(38)

viesti

(19)
15.05.2020 14:08:10
#343038 [+-] Piilota Suosittele

Joo. Entä naapuri? Se varastaa maasta vettä jotta kukkasensa voivat hyvin. Kukkaset imevät vettä. Minusta tuossa olisi verotusarvo jo kohta.

[ 3 viestiä | ]