bemarin parantava vaikutus bemarin parantava vaikutus
PEEK A BOO PEEK A BOO
Kertoi totuuden Kertoi totuuden
mullahi näyttää kikkakutosen mullahi näyttää kikkakutosen
Niin läski huora Niin läski huora
ei maistu ei maistu
Vixen Virago Vixen Virago
classical gas gas gas classical gas gas gas
Persettä Persettä
YLE uutisoi :D YLE uutisoi :D
äkkii tän tästä vaan äkkii tän tästä vaan
FAST AS FUCK BOI FAST AS FUCK BOI
herkkä hetki herkkä hetki
kesäkissa kesäkissa
kaksoismerkityksiä kaksoismerkityksiä
Lepää rauhassa makea prinssi Lepää rauhassa makea prinssi
ruokaa ruokaa
ähly parturi ähly parturi
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
PÖÖ PÖÖ
pululla on jano pululla on jano
solarium solarium
kikkaili kikkaili
renkaan paikkaus renkaan paikkaus
@-
 934 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 14.05.2020 12:45:59
[ + 5 - | ]

Islam konferenssi Norjassa (Huom on tekstitetty)


sebastian tynkkynen

(26)  · 

ps

(47)  · 

muslimi

(205)  · 

islam

(207)
14.05.2020 12:49:25
#342633 [+-] Piilota Suosittele

Jos ei halua kuunnella Sebastianin alustusta, niin kokous alkaa kohdasta 3:42.
Suosittelen kaikkien katsomaan uskonnosta ja poliittisesta ajatusmaailmasta huolimatta.
Herättääkö mitään uusia kysymyksiä kenelläkään?

14.05.2020 12:50:43 | 12:59:06
#342634 [+-] Piilota Suosittele

Yllättäen miehillekkin tovotetaan miesten päivää, vaikka miehet suorittavat suomessa 99% kaikista raiskauksista.

Niin ja sen valtioneuvoston levittämän videon pointti oli kokoontumisrajoituksissa, sekä levittää tätä tietoa.

Kuka tahansa saa henkilökohtaisessa elämässää kannattaa mitä tahansa paskaa, oli se sitten kivittäminen tai jokin muu yhtä typerä ajautus. Tällaisten asioiden toteuttaminen tai niillä julkisissa medioissa propagointi on kuitenkin meillä kiellettyä ja niin pitää ollakkin.

14.05.2020 12:59:31 | 13:00:06
#342636 [+-] Piilota Suosittele

>>342634
Minun mielestäni tuo on varsin pelottavaa puhetta mitä tuossakin videossa muslimit puhuivat.
Samoin mitä Tanskassa puhuvat. Tarkemmin ajateltuna mitä imaamit saavat ihan rauhassa tehdä länsimaissa.

14.05.2020 14:46:18
#342675 [+-] Piilota Suosittele

>>342638
Eikö sitten ole? Jos viittaat tuon yhden pöljäkkeen ajankohtaisohjelmassa lausumaan typeryyteen siitä mikä on rangaistus homostelulle shariassa, niin jokainen saa ilman rangaistusta kertoa mitä jokin satukirja tai uskonto jostain asiasta sanoo.

Eri asia on sitten jos niillä satukirjan höpinöillä alkaa julistaa esimerkiksi miten homoja pitää rangaista. Lainaaminen ei siis ole rangaistavaa, vaan se miten sitä lainausta käyttää.

14.05.2020 21:30:40
#342760 [+-] Piilota Suosittele

Toi on kyllä välillä kieltämättä mietityttänyt kun monesti näkee noita mainoksia netissä että hyvää paastoa tai eid mubarak yms. mutta harvemmin on kyl tullu nähtyä näitten muslimien suunnasta mitään esim hyvää joulua tms...

14.05.2020 23:54:44
#342818 [+-] Piilota Suosittele

Eri asia on sitten jos niillä satukirjan höpinöillä alkaa julistaa esimerkiksi miten homoja pitää rangaista. Lainaaminen ei siis ole rangaistavaa, vaan se miten sitä lainausta käyttää.


Ja sun mielestä se on vissiin ihan ok että tänne tulee ihmisiä kolmansista maista jotka voi käyttää lainauksia koraaniin viitaten että homot pitäs tappaa?

kuinka sairas sä olet?

[ 10 viestiä | ]