Sekalaisia Sekalaisia
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
Jos energiajuomamainokset olisivat totuudenmukaisia Jos energiajuomamainokset olisivat totuudenmukaisia
Loukkaavaa Loukkaavaa
Vessa Vessa
Spurdolda lobbui ES Spurdolda lobbui ES
Feissarimokat Feissarimokat
Kasvissyöjät syö kasviksia, lihansyöjät syö kasvissyöjiä Kasvissyöjät syö kasviksia, lihansyöjät syö kasvissyöjiä
Ukrainalaisilla on satku :D Ukrainalaisilla on satku :D
Löi liikennemerkkiä Löi liikennemerkkiä
Hymyilevä burger Hymyilevä burger
The Prodigy - Need Some1 (Official Video) The Prodigy - Need Some1 (Official Video)
Tukisti rosvoa Tukisti rosvoa
Terveempi ajattelutapa Terveempi ajattelutapa
Nugetit Nugetit
@Monskuu @Monskuu
tahtoisin vain katti matikaista tahtoisin vain katti matikaista
Lol Lol
Mailamies arvostaa Mailamies arvostaa
Stargåte Stargåte
Latausanimaatio Latausanimaatio
Aina käy näin Aina käy näin
Hulluja nuo japanilaiset Hulluja nuo japanilaiset
Terve Terve
 1 177 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.81 MB, 1 tiedosto, 10.05.2020 15:37:49
[ + 12 | ]
👑 Plussatuin 10.05.2020.

Hieno mies

[42852] [tiedosto.mp4] [2.81 MB] [480x480] [32.55s] [] []

10.05.2020 17:55:39
#341014 [+-] Piilota Suosittele

Nekkeröivät kokoajan samalla tavalla. Jännä, että voit lähteä hiekkakuopilta, mutta hiekkakuopat eivt lhde sinusta.

11.05.2020 18:59:48
#341490 [+-] Piilota Suosittele

>>341239

Evoluutioteoria vaatinee useamman sukupoven, jotta alkaa muutosta tapahtumaan. Esim. Oletko sinä edistynyt keräilijä / metsästäjä sukupolvista vai keräiletkö edelleen käpyjä metsässä?

12.05.2020 08:59:04
#341748 [+-] Piilota Suosittele

>>341490
No en keräile pulloja ja metsästämään ajattelin lähteä, jahka sen aika syssymmällä koittaa. Mutta jos se nyt taas pitää vääntää, niin noiden nekkeröinti ei ole muuttunut sitten muutamaan sataan vuoteen vaikka ovatkin sivistyksen keskellä eläneet. Sama asia on mustalaisten kanssa...

12.05.2020 11:58:51
#341858 [+-] Piilota Suosittele

>>341748

Ei ole muuttunut ei. Samoin ei ole 500 vuotta sitten suomeen muuttaineiden ryhmän käyttäytyminen. Edelleen tekevät täysin samaa asiaa, kuin 500v sitten. Kulttuuri pakottaa. Opettajina äiti ; isä sekä suku.

Jotta voisi integroitua toiseen kulttuuriin olisi poistettava ne tekijät, jotka ohjaavat vanhaan. Eli kaikenlainen muslimaalinen homma pois välistä.

13.05.2020 12:42:43
#342274 [+-] Piilota Suosittele

>>341973
Eiköhän pohjoismaisilla yleisradioilla ole sopimus toistensa ohjelmien näyttämisestä. Mut tuossa tuli taas ilmi Somalimiesten laiskuus sekä vastenmielisyys työntekoa kohtaan...

13.05.2020 12:50:20
#342276 [+-] Piilota Suosittele

>>342274

Eivätpä vaan näytä miten normaalit jannut saavat kenkää töistä ja ilman tukea. Mutta kaikenlainen varastaminen tappaminen riehuminen näyttää kiinnostavan dokumenttina YLE:ä.

Ylen Mannerheim oli hyvä osoitus tästä touhusta. Savannilla pässiä pökkivä tikkuheebo.

[ 11 viestiä | ]