7. luukku 7. luukku
*Cologne *Cologne
Ylenantoa Ylenantoa
Niin hyvää villasukkaa :3 Niin hyvää villasukkaa :3
Nyeh. Nyeh.
Veneet Veneet
Main Difference Between Europe and USA Main Difference Between Europe and USA
Isänmaan toivot Isänmaan toivot
Nii Nii
Tietäisinpä minäkin Tietäisinpä minäkin
OMNOM NOM NOM OMNOM NOM NOM
Korjausterapiaa Korjausterapiaa
Kastraattilaulaja Kastraattilaulaja
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Anna kakkua, ANNA SAKKOA SAATANA! Anna kakkua, ANNA SAKKOA SAATANA!
nope,noo noo :9 nope,noo noo :9
Ei ole todisteita jääkiekon aiheuttavista aivovammoista Ei ole todisteita jääkiekon aiheuttavista aivovammoista
Unbearable situation Unbearable situation
peruutus peruutus
Työni on kohta tehty :3 Työni on kohta tehty :3
Nokia Nokia
Tyhmää Tyhmää
Siivouspäivä Siivouspäivä
Keskeneräinen yhteistyösarjis vuodelta 2011 Keskeneräinen yhteistyösarjis vuodelta 2011
 738 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 27.04.2020 09:34:38
[ + 3 | ]

Rap

[42380] [0.jpg] [0.04 MB] [640x583] [] []
0.jpg

paska

(482)  · 

musiikki

(241)  · 

räp

(56)  · 

spongebob

(11)
27.04.2020 13:19:05
#336907 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

27.04.2020 14:50:36
#336928 [+-] Piilota Suosittele

räppi on suurinta paskaa mitä on keksitty musiikin puolella. tosin räppi ei ole edes laulamista kun vaan puhuvat mitä sylki päähän too aina sen saman kompin kanssa.

[ 2 viestiä | ]