hyvää huomenta :3 hyvää huomenta :3
Pizza-automaatti Kauniaisissa Pizza-automaatti Kauniaisissa
Brokers MANIPULATING MARKET to save hedge fund billionaires &amp Brokers MANIPULATING MARKET to save hedge fund billionaires &amp
Nii kerta Nii kerta
kohta mennään :3 kohta mennään :3
leikkiaika :3 leikkiaika :3
Jotain tuttua? Jotain tuttua?
I will kill all niggers I will kill all niggers
paskaa syövä turri paskaa syövä turri
Jos sähköverkkoa ei olisi Jos sähköverkkoa ei olisi
Miksi Suomen veroaste on saatava alemmaksi? Miksi Suomen veroaste on saatava alemmaksi?
Näppäimistö Näppäimistö
Persettä Persettä
Totuus 22!! Totuus 22!!
Emma Watson Emma Watson
Tänään se vasta oli hyvä päivä Tänään se vasta oli hyvä päivä
neekerimaa neekerimaa
turrit pieree turrit pieree
Mestari töissä Mestari töissä
vaikee päivä vaikee päivä
Kissan puristelua Kissan puristelua
coronatesti perseestä coronatesti perseestä
kannattiko? kannattiko?
. .
 804 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 30.12.2017 21:13:04
[ + 4 | ]

filmauspallon olemus

[4342] [polkupallo.jpg] [0.03 MB] [460x313] [] []
polkupallo.jpg

30.12.2017 21:44:04
#15802 [+-] Piilota Suosittele

Jalkapallo on kiellettävä. Se aivopesee ihmisiä tuhlaamaan rahansa vain yhteen lajiin, ja vie turhaan muilta lajeilta ja sijoituskohteilta rahaa. Lisäksi se aiheuttaa väkivaltaa vuosittain, kun eri joukkueiden kannattajat ottavat yhteen. Sotiakin se on aiheuttanut. Lisäksi se aivopesee lapsia kuluttamaan aikaansa vain yhdessä joukkueessa, ja joukkueet vieläpä tukevat lasten harrastuksia. Ja miksi tämä kaikki tehdään? Jotta saavutettaisiin joku mitätön palkinto samalla managereiden vetäessä välistä? Jalkapallo on ihmisen keksimää paskaa, joka on aina jarruttanut ihmiskunnan kehitystä, eikä siitä ole mitään hyötyä.

31.12.2017 13:40:31
#15895 [+-] Piilota Suosittele

15890

Ei taivu niin paljoa kuin tarvisi, ihan kaikki sanat ei ole tuttuja.


Ok, luotaimen lähettivät. Laukaisu tapahtui omalla raketilla ja maksoi 15 miljoonaa dollaria, joka käsittääkseni sisältyy tuohon 73 miljoonaan. Raketti on Intian omaa olemassaolevaa teknologiaa, eli sitä ei tarvinnut kehittää tätä laukaisua varten.

[ 4 viestiä | ]