Arvaa kuka? Arvaa kuka?
Loaf Loaf
age of memes age of memes
suru perna säki apu suru perna säki apu
Oispa syksy Oispa syksy
Dick Kickem Dick Kickem
Katso ajasta 30:06 Katso ajasta 30:06
Historiallinen vastuu Historiallinen vastuu
Go fuck yourself Go fuck yourself
Apetta, saatana Apetta, saatana
Sotalordi Sotalordi
Jeebus Jeebus
Ulos täältä!! Ulos täältä!!
puuhöylä puuhöylä
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
isabella clark isabella clark
minä vaan tulin tänne :3 minä vaan tulin tänne :3
animea animea
et nähnyt mitään :3 et nähnyt mitään :3
nikka musiikki tiivistettynä nikka musiikki tiivistettynä
Mitä vittua :D Mitä vittua :D
Ilmastokusetus Ilmastokusetus
Maahanmuuttajan kartano Maahanmuuttajan kartano
Hapsi Hapsi
 724 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.18 MB, 3 tiedostoa, 02.04.2020 12:29:39
[ + 3 | ]

muutama star trek

[41441] [qsXAKsW.jpg] [0.08 MB] [640x443] [] []
qsXAKsW.jpg
[41440] [sgeztVr.mp4] [1.05 MB] [448x352] [26.49s] [] []
[41439] [star-trek-1.jpg] [0.05 MB] [960x828] [] []
star-trek-1.jpg

star

(29)  · 

trek

(13)
03.04.2020 20:36:16 | 20:39:32
#326688 [+-] Piilota Suosittele

>>326612
Tulihan noita vanhoja trekkejä katsottua kun pyörivät siihen aikaan, kun Suomessa oli kolme televisiokanavaa, mutta Next Generation päräytti kyllä. Pissattiin sen aikaisen toisen trekkifanin kanssa melkein housuun kun uusi sarja tuli telkkariin.

Kolme reaktiota tilanteeseen. 3 Klingonien sotalintua lähestyy meitä...

Kirk - Suojat ylös ja laukaiskaa fotonitorpedot
Picard - Keltainen hälytystila ja aukaistaan kommunikointiyhteys
Janeway - Käynnistetään itsetuhojärjestelmä

[ 6 viestiä | ]