Tosin ei siihen mitään poikkeustilaa edes tarvita että sä ja Vivis olette kuin kaksi marjaa ;3
Joskin perinteisesti se hiiviskely taitaa mennä niin että Mortti hiiviskelee pusikoissa ja sä hiiviskelet perässä etsien suojaväritettyä bendelettä koska häntä ei taaskaan ole näkynyt puoleentoista vuorokauteen ;____; >:3
[
5 viestiä
|
]
⭰
jos mä vähän kurkotan
velho
Kattirypäs
Whew!
Börh
Hauska askare
MÄY
Yksinäinen kisu
Kissen waifu
ruokaa
o/
Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston.