Riikka Riikka
ihana nainen ihana nainen
kirkko kirkko
Kukapa ei pikku aasista tykkää Kukapa ei pikku aasista tykkää
Mikki on vapaa Mikki on vapaa
pröööt :DDD blub :DDD pröööt :DDD blub :DDD
Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover) Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover)
Iso perse Iso perse
lumisota lumisota
Olen valmis Olen valmis
Ihana mies Ihana mies
"jaa tän näkösiä ne köyhät on vai" "jaa tän näkösiä ne köyhät on vai"
SDP SDP
Työkkärin mainoskampanja Työkkärin mainoskampanja
The 21th Century Plague The 21th Century Plague
Persu äänestyskopissa Persu äänestyskopissa
Giga chad Giga chad
mini hitlerit mini hitlerit
Biggers dokumentti Biggers dokumentti
Dicke Freundin Dicke Freundin
ryssän psykoosit ryssän psykoosit
Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi?
Pallit Pallit
suugunko vai ei suugunko vai ei
 1 394 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.12.2017 16:41:26
[ + 17 - | ]

Taulu

[4229] [IMG_20171228_153436.jpg] [0.52 MB] [2158x3001] [] []
IMG_20171228_153436.jpg

28.12.2017 18:01:48 | 18:02:33
#15415 [+-] Piilota Suosittele

Hieno ja oma.

Oon Nappula aikana sanonu pahasti @Monskuu:denin sarjiksista, mutta täytyy myöntää että Kumitissit on käynyt mielessä ostoksena silti jo pari kertaa.

Maikki vois sitten hyväksyä tyyliin...

29.12.2017 10:45:10
#15511 [+-] Piilota Suosittele

>>15474
Yritin mainostaa sitä jotta kaikki halukkaat ehtivät sen itselleen hommata. Kirja sisältää vanhoja sarjiksia, mutta myös uutta materiaa mitä ei ole julkaistu netissä. Ja pervohan se on.

31.12.2017 08:06:15
#15860 [+-] Piilota Suosittele

>>15416
Nyt oli sen verta hyvä mainospuhe että minäkin kävin sen tuolta tilaamassa. Toivottavasti hinnasta jää edes jotain rahan arvoista tekijälle.

17.03.2018 22:12:16
#38938 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu >>15908 oon samaa mieltä et tausta on vähä liian erottuva. esim haaleempi punasävy ois ollu parempi. oon ite kuva-artesaani. ois hauskaa ehkä tehä joku yhteisjuttu monskun kanssa. koska mulla on huumori puoli (kai?) joskus hallussa.

17.03.2018 22:45:55
#38945 [+-] Piilota Suosittele

>>38938
Vai niin. Vaikka olisit artesaani, se ei meinaa että olisimme samaa mieltä taustasta. Olen itse taiteilija, en tee työkseni tätä mutta tiedän mikä omalta osaltani toimii ja mikä ei.

[ 23 viestiä | ]