krooh krooh
mitä sinä human teet ?:3 mitä sinä human teet ?:3
Mal Mal
Arttu Lindeman Rant Arttu Lindeman Rant
Viikon Jonne palkinto Viikon Jonne palkinto
Nii saatana Nii saatana
superdanny superdanny
Jonain päivänä hukun viimeisen kerran! >:( Jonain päivänä hukun viimeisen kerran! >:(
siivoa nämä siivoa nämä
Trumpin hyväntekeväisyysjärjestö Trumpin hyväntekeväisyysjärjestö
Crazy Nigga Crazy Nigga
Kiitos lämmitetystä makuualustasta :3 Kiitos lämmitetystä makuualustasta :3
mälli malloy mälli malloy
tyrone takes a shit tyrone takes a shit
Trouble Trouble
tikku jalkapohjassa tikku jalkapohjassa
o_o o_o
Korona Korona
HEYYYYYY HEYYYYYY
Karvainen kolmioni Karvainen kolmioni
Hagrid ja tulisiemenet Hagrid ja tulisiemenet
Takinkääntäjä Hitler Takinkääntäjä Hitler
viikseni <:3 viikseni <:3
Mona biitsillä Mona biitsillä
 1 394 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.12.2017 16:41:26
[ + 17 - | ]

Taulu

[4229] [IMG_20171228_153436.jpg] [0.52 MB] [2158x3001] [] []
IMG_20171228_153436.jpg

28.12.2017 18:01:48 | 18:02:33
#15415 [+-] Piilota Suosittele

Hieno ja oma.

Oon Nappula aikana sanonu pahasti @Monskuu:denin sarjiksista, mutta täytyy myöntää että Kumitissit on käynyt mielessä ostoksena silti jo pari kertaa.

Maikki vois sitten hyväksyä tyyliin...

29.12.2017 10:45:10
#15511 [+-] Piilota Suosittele

>>15474
Yritin mainostaa sitä jotta kaikki halukkaat ehtivät sen itselleen hommata. Kirja sisältää vanhoja sarjiksia, mutta myös uutta materiaa mitä ei ole julkaistu netissä. Ja pervohan se on.

31.12.2017 08:06:15
#15860 [+-] Piilota Suosittele

>>15416
Nyt oli sen verta hyvä mainospuhe että minäkin kävin sen tuolta tilaamassa. Toivottavasti hinnasta jää edes jotain rahan arvoista tekijälle.

17.03.2018 22:12:16
#38938 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu >>15908 oon samaa mieltä et tausta on vähä liian erottuva. esim haaleempi punasävy ois ollu parempi. oon ite kuva-artesaani. ois hauskaa ehkä tehä joku yhteisjuttu monskun kanssa. koska mulla on huumori puoli (kai?) joskus hallussa.

17.03.2018 22:45:55
#38945 [+-] Piilota Suosittele

>>38938
Vai niin. Vaikka olisit artesaani, se ei meinaa että olisimme samaa mieltä taustasta. Olen itse taiteilija, en tee työkseni tätä mutta tiedän mikä omalta osaltani toimii ja mikä ei.

[ 23 viestiä | ]