apu repairs apu repairs
Ihanat naiset Ihanat naiset
Tissit Tissit
party time party time
Big ben Big ben
rapsuta mua rapsuta mua
börheä kynsikäs börheä kynsikäs
lastevahdiksi lastevahdiksi
tykitystä tykitystä
unelma helsingissä unelma helsingissä
vuoden äiti palkinto menee mustalaisille vuoden äiti palkinto menee mustalaisille
brittivahvistukset tavaratalossa brittivahvistukset tavaratalossa
muslimi painajainen muslimi painajainen
ismo laitela ismo laitela
nakki nakki
kusella saat olla rauhassa kusella saat olla rauhassa
mandy mandy
Tissi Tissi
kieroja puita kieroja puita
kauppias kauppias
tarvii köyden tarvii köyden
Sillä välin flowidassa Sillä välin flowidassa
taidemaalari taidemaalari
tuninkia tuninkia
 1 393 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.12.2017 16:41:26
[ + 17 - | ]

Taulu

[4229] [IMG_20171228_153436.jpg] [0.52 MB] [2158x3001] [] []
IMG_20171228_153436.jpg

28.12.2017 18:01:48 | 18:02:33
#15415 [+-] Piilota Suosittele

Hieno ja oma.

Oon Nappula aikana sanonu pahasti @Monskuu:denin sarjiksista, mutta täytyy myöntää että Kumitissit on käynyt mielessä ostoksena silti jo pari kertaa.

Maikki vois sitten hyväksyä tyyliin...

29.12.2017 10:45:10
#15511 [+-] Piilota Suosittele

>>15474
Yritin mainostaa sitä jotta kaikki halukkaat ehtivät sen itselleen hommata. Kirja sisältää vanhoja sarjiksia, mutta myös uutta materiaa mitä ei ole julkaistu netissä. Ja pervohan se on.

31.12.2017 08:06:15
#15860 [+-] Piilota Suosittele

>>15416
Nyt oli sen verta hyvä mainospuhe että minäkin kävin sen tuolta tilaamassa. Toivottavasti hinnasta jää edes jotain rahan arvoista tekijälle.

17.03.2018 22:12:16
#38938 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu >>15908 oon samaa mieltä et tausta on vähä liian erottuva. esim haaleempi punasävy ois ollu parempi. oon ite kuva-artesaani. ois hauskaa ehkä tehä joku yhteisjuttu monskun kanssa. koska mulla on huumori puoli (kai?) joskus hallussa.

17.03.2018 22:45:55
#38945 [+-] Piilota Suosittele

>>38938
Vai niin. Vaikka olisit artesaani, se ei meinaa että olisimme samaa mieltä taustasta. Olen itse taiteilija, en tee työkseni tätä mutta tiedän mikä omalta osaltani toimii ja mikä ei.

[ 23 viestiä | ]