Gambo Gambo
gun crimes gun crimes
"Parempia" ihmisiä ❤ "Parempia" ihmisiä ❤
unelmat eivät toteunuteetkaan :( unelmat eivät toteunuteetkaan :(
Yiff yiff Yiff yiff
Elokapina Elokapina
Vihvas. kuvia. Vihvas. kuvia.
paita paita
Minä seuraan :3 Minä seuraan :3
Jokainen kaipaa vain hiukan lämpöä Jokainen kaipaa vain hiukan lämpöä
Videokokoelma Videokokoelma
Kevie chitter Kevie chitter
Leikkiaika on ohi! Leikkiaika on ohi!
apu tyrone apu tyrone
Pakko ottaa! Pakko ottaa!
Päivän iltasonnat 🤦‍♂️ Päivän iltasonnat 🤦‍♂️
Bari guvaa Bari guvaa
nyt kävi näin nyt kävi näin
kuinka lennetään kuinka lennetään
Seems legit Seems legit
crystall guns crystall guns
Someday Someday
Hollantilaiset perinnehousut. Hollantilaiset perinnehousut.
mannet taas töissä mannet taas töissä
 2 047 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 25.03.2020 18:23:35
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 25.03.2020.

Kåråna

[41149] [received_232135194841345.jpeg.jpg] [0.01 MB] [370x263] [] []
received_232135194841345.jpeg.jpg

korona

(299)  · 

corona

(79)  · 

ikea

(19)  · 

ruumisakku

25.03.2020 18:28:53
#322322 [+-] Piilota Suosittele

En osaisi koota kuitenkaan. Lapiolla vaan matala kuoppa pihalle ja kaapia multaa päälle niin saa vihdoinkin kuitata univelat.

27.03.2020 03:12:40
#322914 [+-] Piilota Suosittele

>>322322
Naiset heittää kahvipöydässä vitsiä sinun luolamiesmäisyydestäsi samalla kun yrität todistaa heille miehisyyttäsi ruuvaamalla kolmatta kertaa sitä murenevaa lastulevyä väärinpäin täsmälleen väärään kohtaan, ja olisit vain tyytyväinen jos tuo tuleva sohvakaluston ja keittiötason veikeä yhdistelmä Påkken todella voisi olla viimeinen leposijasi.

27.03.2020 03:34:00 | 03:38:02
#322924 [+-] Piilota Suosittele

>>322914
Totuus on että olen koonnut yhden Ikean hyllyn väärin. Se tuli semmoiselta road-tripiltä, joka järjestettiin erään ystäväni lastenhoitopöydän hakureissulle. (lähin Ikea oli silloin Haaparannassa)

Hän kun oli kerrankin päässyt vapaalle niin kuuntelimme heavy metallia (Death) ynnä muita hienoja orkestereita. Taisi olla mukana se oman bändinsäkin levy mitä ei saanut koskaan bileissä soittaa.
Ikeat on helvettejä ja minotaurin vangitsijasokkeloita, vain pari oikoreittiä. Ja jos oikaiset väärästä kohtaa niin jää lihapullat syömättä.

Minä ja varakuski EI juotu yhtään pulloa viinaa lastista mikä tuotiin takaisin. Paskapaperi tuli toki tarpeeseen erään pysähtymispaikan takana. ;)

edit: tarkoitan oikeasti että kännissä ei ajettu, meitä oli kuitenkin kolme kyydissä ja uusio-isä

27.03.2020 07:53:12 | 07:53:52
#323003 [+-] Piilota Suosittele

>>322924
Paskapaperi tuli toki tarpeeseen erään pysähtymispaikan takana. ;)



Ymmärrän, olemme itsekin käyttäneet sitä ravinnon korvikkeena ;)

Ps. osanottoni Ikeasta.

[ 5 viestiä | ]