Haluais olla jotain ihan muuta Haluais olla jotain ihan muuta
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
Thicc1 Thicc1
Sauli opettaa Anttia Sauli opettaa Anttia
Kakkuresepti Kakkuresepti
Sarjakuva himosta Sarjakuva himosta
Lähen pois. Lähen pois.
Koiranpentu lähtee nyt Koiranpentu lähtee nyt
Blackface koiro Blackface koiro
Dio seikkailee 13 Dio seikkailee 13
SUOMALAINEN SUOMALAINEN
Englantia rapakon kummaltaki puolelta Englantia rapakon kummaltaki puolelta
Tehty mikä tehty ja hauskaa oli Tehty mikä tehty ja hauskaa oli
Natsi-Saksa Natsi-Saksa
Ei pysy housuis Ei pysy housuis
Taas historian havinaa Taas historian havinaa
-vertit performed by cats -vertit performed by cats
Pyhä Yrjö ja lohikäärme Pyhä Yrjö ja lohikäärme
Nyt on hankalaa Nyt on hankalaa
Dr. Taalasmaa Dr. Taalasmaa
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Käänne Brexit-neuvotteluissa! Käänne Brexit-neuvotteluissa!
Sairas mielesi teki tempun Sairas mielesi teki tempun
Dio seikkailee 8 Dio seikkailee 8
 959 näyttökertaa, 18 viestiä, 2.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2020 17:33:40
[ + 4 | ]

Mistä näitä viruksia oikein tulee

[41122] [tiedosto.mp4] [2.05 MB] [480x640] [] []

rotta

(167)  · 

syö

(77)  · 

kiina

(174)  · 

chink

(11)  · 

korona

(299)  · 

saastainen

 · 

kinkki

(17)  · 

vinosilmä

(34)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

riisineekeri

(27)  · 

orja

(47)  · 

kiinalainen

(28)  · 

jakkaranaama

(22)
24.03.2020 21:31:52
#322022 [+-] Piilota Suosittele

On se kumma kyllä kun kaikki kulkutaudit aina alkaa Kiinasta. Ottaen huomioon kuinka suuri osa meressä olevasta paskata ja ilmansaasteista tulee myös sieltä niin eikö me voitaisi viimein porukalla päättää muuttaa alue lasiaavikoksi.

25.03.2020 03:41:42 | 03:42:53
#322138 [+-] Piilota Suosittele

>>322135
Jos haluat rauhaa niin parabellum, ja meillä taitaa nuo tykärit vielä puuttua. Puhumattakaan siitä poliittisesta vallasta että saataisiin jokin ydinsota aikaan Iranin, Pakistanin, Intian, Pohjois-Korean ja Kiinan kanssa.
Eläisimme mielenkiintoisia aikoja

25.03.2020 04:01:22
#322146 [+-] Piilota Suosittele

>>322140
Kuulostaa joltakin mikä on pahempaa kuin dubstep, näyttää joltakin pahemmalta kuin japanilainen zombie.

Para bellum, sitähän mä oon ikäni harjotellu.

25.03.2020 08:02:12 | 08:02:26
#322185 [+-] Piilota Suosittele

>>322117
Vanhalla mä oon tässä kituutellu jo 10 vuotta korjaillen välillä. Hyvin toimii. Oikeastaan paremmin kun on vaihtanut halvat osat parempiin.

[ 18 viestiä | ]