Mene paskaan :) Mene paskaan :)
Bojoing Bojoing
Perhe-esitys Perhe-esitys
The Great Chimp Heist The Great Chimp Heist
Ei mutta mikäs se siellä..! Ei mutta mikäs se siellä..!
Titteli Titteli
Hambbubabba Hambbubabba
Varas. Varas.
Fingerpori Fingerpori
Spedermon Spedermon
Hauska laatta Hauska laatta
Näytti liian aidolta Näytti liian aidolta
It's terminal It's terminal
Kauhistus Kauhistus
Bussi. Bussi.
Rovaniemi ei ole Lappia Rovaniemi ei ole Lappia
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Onko tää armeijan oma kalastusohjelma? Onko tää armeijan oma kalastusohjelma?
Jonnen seikkailut 1-3 Jonnen seikkailut 1-3
Pari Luolaston käyttäjää :) Pari Luolaston käyttäjää :)
Naimisiin Naimisiin
Fellowship of Memes Fellowship of Memes
Laihialainen huorissa Laihialainen huorissa
Kun vähän heikotti Kun vähän heikotti
 787 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 14.03.2020 01:15:32
[ + 1 - | ]

Korona - tartunnan saaneet 2020.3.13

[40669] [tiedosto.png] [0.17 MB] [508x1375] [] []
tiedosto.png

korona

(299)

tilasto

(28)
14.03.2020 01:47:52 | 02:24:35
#317842 [+-] Piilota Suosittele

Vittu on vaikea toi kolmas sarake. 1M pop... Siis (surulliset keissit)*1 M/5,513 M. Ei ole SI-järjestelmän mukaista tämä!

Sama kuin olisi paskapaperirulla*lammas (sen takia siinä Lambin kyljessä on se maskotti).

Tulos on ensinnäkin 109 M/5,513 M=19,7714493017... M ja 12-tarkkuussäännön mukaan menee 19,8. Vittuako siellä tehdään kun ei osata edes ilmoittaa tuloksia.

Silti hajoaa pää eniten tossa per 1M pop. Sen pitäisi sitten olla 109*5,513 M/1 M. Josta ei tule kyllä tuota tulosta edes päällään seisten. Mutta voi ehkä veikata mitä tarkoitettiin. SILTI VITTU! Ymmärrän, että sairastekniselläosastolla ei ehkä olla niin keskitytty näihin numeroihin, mutta kun vittu niistä on kokonainen kurssi.

Joko laatija on joku vitun ammanuenssi, joka lyö ne Exceliin tai sitten tähän raportointiin ei voi alunperinkään luottaa kun vittu ei osata edes laskea asiaan vaativalla tasola.

15.03.2020 04:57:01
#318385 [+-] Piilota Suosittele

Usassa kaikki saa lääkitystä ..ja kaikki tarkottaa kaikkia niitä joilla on jo nyt oleva vakuutus jonku firman kanssa ja voi todistaa että ei oo tahalleen hankkinu koronaa ja ne joilla ei oo vakuutukseen rahaa ei saa mitään hoitoa eli vanhukset, tummaihoiset ja lapset ja heikosti sairaat yht. 30 miljoonaa ihmistä

[ 9 viestiä | ]