kosto sortajalle! kosto sortajalle!
Homopaska Homopaska
Turhia kuvia 6 Turhia kuvia 6
haluan vain koskea :3 haluan vain koskea :3
En pysty keksimään otsikkoa:/ En pysty keksimään otsikkoa:/
Vitun idiootti Vitun idiootti
kapteeni haddock kapteeni haddock
Legot Legot
" Minulla on Somppufiilis... " " Minulla on Somppufiilis... "
Ilmais... halpaa karkkia Ilmais... halpaa karkkia
Jos taivas olisi olemassa Jos taivas olisi olemassa
lumitöitä :3 lumitöitä :3
-1000 -1000
Räjähti Räjähti
Lööppikamaa Lööppikamaa
aku aku
Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa
"Anteeksi hampaanne ovat poskessani" "Anteeksi hampaanne ovat poskessani"
Nyckelharpaa juhannusyöhön Nyckelharpaa juhannusyöhön
Whomp! - Meta Whomp! - Meta
Huolella valmistautuminen on tärkeä osa hommaa Huolella valmistautuminen on tärkeä osa hommaa
Valto-setä ja kyösti Valto-setä ja kyösti
Hörppäsi olutta Hörppäsi olutta
Per-tiistai Per-tiistai
 819 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 25.12.2017 10:43:35
[ + 2 | ]

Total Annihilation - Frontline Battle


04.09.2018 17:42:22
#91546 [+-] Piilota Suosittele

14994

Pelasin viimeks äskettäin. Millä taktiikalla pääsit sen vitun hiekkarantaisen meritehtävän läpi, joka on ARM:illa ensimmäinen millä rakennetaan laivasto?

..tai mun tapauksessa yritettiin rakentaa laivasto. Guardianeja ja SAMeja sijoitin läheisyyteen.

04.09.2018 19:35:48
#91611 [+-] Piilota Suosittele

91605

Eli laivastoa ei edes kannata yrittää rakentaa? Karttahan suorastaan ohjaa sellaseen. Metallia ei vaan ole tarpeeks.

04.09.2018 20:52:10
#91636 [+-] Piilota Suosittele

91614

Lähisaarella etelämmässä on metallia, mut koita nyt suojata siinä samalla. Muistaakseni ne tulee tykistöveneiden/laivojen lisäks ilmastakin kimppuun. Jatkuvasti.

Deafeat..

04.09.2018 22:23:54
#91695 [+-] Piilota Suosittele

91670

Emmiekä enää. Join strategiset päätelykykyni jo vuosia sitten pois.

On se vaan perkules vieläkin komea ja hyvin tehty peli


The Core Contingency anto vähän boostia aikanaan, mutta en siirry siihen, ennen ku oon pelannu molemmat puolet läpi. Läpi vaikka easyllä, mutta läpi saatana!

[ 5 viestiä | ]