Glögi Hitler Glögi Hitler
Go go power rangers Go go power rangers
Jauhot suuhun Jauhot suuhun
Loputon Gehennan Liekki - Esiripun takana Loputon Gehennan Liekki - Esiripun takana
somali hyökkäsi lambin päälle somali hyökkäsi lambin päälle
Seksikolikko Seksikolikko
nazi spurdo nazi spurdo
Italian Cock Book Italian Cock Book
Kelpaisi omaan kämppään Kelpaisi omaan kämppään
Lannisder Lannisder
corona suoja corona suoja
Alena Ostanova Alena Ostanova
lyhyt satu lyhyt satu
Väyrynen Väyrynen
Mitä vittua juuri sanoit minusta? Mitä vittua juuri sanoit minusta?
FULLCLIP FULLCLIP
born to be wilde born to be wilde
Upeita venäläisiä klassikoita t. repo Upeita venäläisiä klassikoita t. repo
gondola sontii gondola sontii
snibeti snab snibeti snab
Pinkie's Mom Has It Goin' On Pinkie's Mom Has It Goin' On
sillä välin kiinassa sillä välin kiinassa
puolustautuminen puolustautuminen
Vain toinen saa varmasti mitä haluaa Vain toinen saa varmasti mitä haluaa
 922 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.02.2020 01:33:33
[ + 3 - | ]

Peppukipu

[39496] [0.jpg] [0.07 MB] [905x883] [] []
0.jpg

paskapuhetta

 · 

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)
11.02.2020 01:17:39
#305573 [+-] Piilota Suosittele

>>305422
Asiallisuus ei tarkoita sitä, ettei puhuisi paskaa. Tyypillinen trollin tekniikkahan on jankuttaa rauhallisesti ja hyvin artikuloiden sitä omaa paskapuhettaan ja propagandaansa ja siinä vaiheessa kun vastapuolelta menee hermo siihen, että järjen ääntä ei kuunnella vaan valehtelu jatkuu, trolli uhriutuu.

11.02.2020 13:38:55
#305679 [+-] Piilota Suosittele

Ihmettelen miten te jaksatte väitellä politiikasta ja siitä kuka on oikeesa ; väärässä. Kun ootte tommosia lokeroituja huoria.. "Minä kannatan tätä puoluetta ja puolustan kaikkea mitä se edustaa ja puhuu".

Suosittelen jokaiselle teille, että käytätte niitä omia aivojanne ja mietitte asioita, sen sijaan että suollatte tätä vitun ripulia kaakelit täyteen.

19.08.2020 22:49:11
#376527 [+-] Piilota Suosittele

>>376456
Tämä kuulostaa todella suvaitsemattomalta, ja kovalta vihapuheeltakin.

Kauheata homovastaisuutta nähtävissä, hyi.
Lisäksi jotain vanhakantaista käsitystä armeijasta ja miehistä, hyi.
Nyt on sentään 2020. Häpeä ja ole suvaitsevampi.

[ 9 viestiä | ]