Barbie (ei sukua Klaussille) Barbie (ei sukua Klaussille)
Hölmö Hölmö
Muutama webm 16 Muutama webm 16
Hämähäkkikö? Hämähäkkikö?
Urheiluruutu 3 Urheiluruutu 3
Homous Homous
Volvo kiertää Volvo kiertää
Elukoita Elukoita
@vumpalouska irl? @vumpalouska irl?
Putin Putin
"Hyvä tuoksu, mutta kokeilkaapa keitettyä kukkakaalia!& "Hyvä tuoksu, mutta kokeilkaapa keitettyä kukkakaalia!&
Simon vaatehuoneräppi fubu Simon vaatehuoneräppi fubu
Kaarle hyväksyy Kaarle hyväksyy
Punavihreä kupla Punavihreä kupla
Lemmy & Fox Lemmy & Fox
Eyeball man Eyeball man
Destiny 2 Destiny 2
Victoria ja ankka Victoria ja ankka
Tämä on elämää :3 t. Shiro Tämä on elämää :3 t. Shiro
Avatars of Naigamesha Avatars of Naigamesha
Hups Hups
Koriste Koriste
Saippua Saippua
Koskettava tarina siiasta Koskettava tarina siiasta
 737 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 12:58:12
[ + 3 - | ]

:D OK :D

[39459] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1012x450] [] []
tiedosto.jpg

09.02.2020 13:56:42 | 13:57:19
#304761 [+1] Piilota Suosittele

Väestönsiirto ja aseeton (toistaiseksi) valtaus on käynnissä.

Kun islamisteja on tarpeeksi länsimaissa, muuttuvat lait ja Sharia tulee voimaan.
Alkaa voimakas syrjintä ja rasismi muita kuin muslimeita kohtaan. Mukaan tulevat myös eri suuntausten keskinäiset kahinat, koska islamistit nostavat aina päätään ja aikaansaavat kahnaukset. Eurooppa muuttuu uudeksi Lähi-Idäksi, pommi-iskut, ammuskelut ja vainot ovat jokapäiväistä arkea ja naisten asema on muuttunut liberaalista nyky-yhteiskunnasta islamistipatriarkaatin "pakkohunnutetut ja kuritetut" tahtotilaan.

Ja tämä on länsimaalaisten valtioiden oma valinta ja tahtotila, koska ei suostuta ymmärtämään ja hyväksymään esimerkiksi Leubecheria.

Ylihumanismi ja perusteeton maailmanpelastusmentaliteetti on pahasta.
Euroopassa näyttää siltä, että vain kommunismivallan alla 80/90-lukujen taitteeseen olleilla valtioilla on realismia ymmärtää ihmisten erilaisuus ja pahuus - ja siten suojella omaa kansaansa.

09.02.2020 14:10:08
#304764 [+1] Piilota Suosittele

>>304760 esim lähi-idässä olevat monet moskeijat on kuulemani mukaan alun perin olleet kristittyjen kirkkoja ja mikä on sairasta niin radiosta kuulin että irakin kotisivuilla kerrotaan reittiohjeet suomen rajanylityspaikoille ja ohjeet miten maahan pääsee jallittamalla tulliviranomaisia ja siihenkin irakin kotisivuilla on ohjeet

09.02.2020 14:34:31
#304777 [+-] Piilota Suosittele

>>304760
Mitä/mikä pitää perustella?
Ai se, että noin iso prosentti myönteisiä turvapaikanhakemuksia myönnettiin Suomessa suurimmaksi osaksi elintasopakolaisille, eli matuille?

13.02.2020 13:11:29 | 13:12:03
#306468 [+-] Piilota Suosittele

>>304777
Eiköhän se ole niin, että ne elintason perässä juoksevat ovat juuri niitä, jotka saavat sen kielteisen päätöksen. Nyt olis ihan hyvä jos sulla olis muutakin perusteita, kuin tietyilla saiteilla leviävät huhut. Jos sä oikeasti mietit mistä olet tuollaisen käsityksen saanut, niin kannattaa ajatella miten paljon asiaan mahdollisesti vaikuttaa se, että lukee ja kuluttaa vain tietynlaisia uutisia tietynlaisilta medioilta.

[ 13 viestiä | ]