Tanssija Tanssija
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Kissa tietää paremmin >:3 Kissa tietää paremmin >:3
Vihreät De Gröna Vihreät De Gröna
Intiaanit :3 Intiaanit :3
suvakki suvakki
Vainaja haussa Vainaja haussa
Malloyn sisarukset Malloyn sisarukset
Käsikylpy Käsikylpy
Siivooja Siivooja
Joku ähly Joku ähly
Joku prkl vaihto hanurimusiikin Joku prkl vaihto hanurimusiikin
koko mopon koko mopon
Kaljajemma Kaljajemma
final boss final boss
Hönön aivotuksia4 Hönön aivotuksia4
Hentai with senpai Hentai with senpai
Epsteinin hohto Epsteinin hohto
Ankka Ankka
Mitä vittua :D Mitä vittua :D
Takaluukku täynnä Takaluukku täynnä
Niinpä tietenki Niinpä tietenki
eye of the tiger :3 eye of the tiger :3
Kinkkuvaras ;__; Kinkkuvaras ;__;
 693 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 07:47:02
[ + 4 | ]

Jihuu?

[39264] [0.jpg] [0.07 MB] [474x665] [] []
0.jpg

inva

(5)  · 

ramppi

(8)  · 

kuolema

(82)  · 

insinööri

(26)
05.02.2020 23:40:14
#303524 [+-] Piilota Suosittele

>>303496
Vaikka siinä vitun kärryssä ois 2 rengasta kuten aina meillä siellä missä sellasta pystyy käyttään, se ois pitkin pihoja ja rappusia tai ton mökin seinästä läpi täyslastisena :D

06.02.2020 13:58:50
#303668 [+-] Piilota Suosittele

>>303600
Alas jäis useammalta töimieheltä. Metri pari menee vaikka lastina ois muutama sata kiloa paskaa, mut muuten jäis siihen.

Tai en ees tiedä. Betonia vähän isommassa kärryssä (purkujätettä) ja ramppi 1,5m arviolta 25° kulmassa. Tarvis vauhtia. Joo piriä kans mut vauhtia ja kaverin avustaan.

[ 10 viestiä | ]