Ei nähnyt metsää puilta Ei nähnyt metsää puilta
SORRON YÖSTÄ NOUSKAA SORRON YÖSTÄ NOUSKAA
Koijasi koiroaan ;__; Koijasi koiroaan ;__;
paholaispillutaikuus paholaispillutaikuus
Afrikkalainen vei pyörän savannille Afrikkalainen vei pyörän savannille
miksi amerikkalaiset on niin tyhmiä? miksi amerikkalaiset on niin tyhmiä?
Life imitates art Life imitates art
Kosto on aina iloinen Kosto on aina iloinen
Mitä ovat robottipidikkeet? Mitä ovat robottipidikkeet?
netin parhaimmat googlaukset netin parhaimmat googlaukset
Koiro ja Laure Koiro ja Laure
Tuoksukynttilä Tuoksukynttilä
Aku näyttää animehomoille mistä kana pissii Aku näyttää animehomoille mistä kana pissii
venäläistä menoa venäläistä menoa
Allas paskoja on piinannut oulua ennenkin Allas paskoja on piinannut oulua ennenkin
Raappis ja Paint Raappis ja Paint
Hulitintti Hulitintti
Vinyyliputki musiikkia Vinyyliputki musiikkia
Öitä Öitä
totta koska netissä totta koska netissä
Matrix temppuilee Matrix temppuilee
Vihaajat vihaa Vihaajat vihaa
Ei jaksa keksiä otsikoita 71 Ei jaksa keksiä otsikoita 71
E E
 814 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.56 MB, 1 tiedosto, 23.01.2020 11:34:03
[ + 5 | ]

Rötv

[38800] [tiedosto.png] [4.56 MB] [2560x1912] [] []
tiedosto.png

kissa

(5209)  · 

vivamort

(152)  · 

nukkuu

(210)  · 

kynsi

(10)  · 

tuoli

(83)  · 

häntä

(84)  · 

mortti

(150)
23.01.2020 11:43:02
#297814 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää siltä, että ollaan asiallisesti vain yhdellä kyljellä. Ellei sitten keskivartalo kierry 360 astetta, joka olisi vain pilkkaa meitä ihmisiä kohtaan.

23.01.2020 23:10:52
#298138 [+-] Piilota Suosittele

>>297815

Riks, raks ja poks ;______; X____X

*Hurr hurr* ;3


Riisimurot on jotenkin hyviä vaikka ei maistu miltään, pitäisiköhän ostaa joskus piiiitkästä aikaa? :3 Rainbowin moniviljarinkulapaketti yleensä lähtee mukaan jos jotain, ne on parempia kuin Cheeriosit.

24.01.2020 14:10:24
#298436 [+-] Piilota Suosittele

>>298251

Joo, keski-ikä uhkaa >:3 Vrt. stereotyyppinen keski-ikäinen mies ruokakaupassa "siis kattokaa nyt miten paljon halvemmaksi tulisi jos me kaikki syötäisiin tätä" ;3

Kiltti poika <3 :3

[ 6 viestiä | ]