Näyttää siltä, että ollaan asiallisesti vain yhdellä kyljellä. Ellei sitten keskivartalo kierry 360 astetta, joka olisi vain pilkkaa meitä ihmisiä kohtaan.
Riisimurot on jotenkin hyviä vaikka ei maistu miltään, pitäisiköhän ostaa joskus piiiitkästä aikaa? :3 Rainbowin moniviljarinkulapaketti yleensä lähtee mukaan jos jotain, ne on parempia kuin Cheeriosit.
Joo, keski-ikä uhkaa >:3 Vrt. stereotyyppinen keski-ikäinen mies ruokakaupassa "siis kattokaa nyt miten paljon halvemmaksi tulisi jos me kaikki syötäisiin tätä" ;3
Kiltti poika <3 :3
[
6 viestiä
|
]
⭰
Kohta on kello pykälässään :3
Kissagifejä
quack,quack
Neuvosto on puhunut
Määrätietoinen köllähdys :3
Otetaanko ryhmäkuva?
Floppa puhkaisee
kiltti kissa :3
Missä bileet?
Bendeleen tulokas >:3
nouda ihminen
rabsuta mua :3
jokupäivä
Kissa ei ole huvittunut
Murakat kahvit
Rötv
*plink*
Birb
Kisläinen?
hyppäsi
Töpöttää sylkyssä
Beep boop beep
Susanna Lönnberg - Mustan kissan tango (Volevo un gatto nero)