Homottaa Homottaa
Wait, it's all Jews Wait, it's all Jews
Voileipää, saatana! Voileipää, saatana!
hitto hitto
Rikhardin muija/sisko/serkku Rikhardin muija/sisko/serkku
demo... demo...
Päivitystä on odotettu Kathleen! Päivitystä on odotettu Kathleen!
Vakavatahna Vakavatahna
Hauskat kuvat Hauskat kuvat
Biden ja Ozzy Biden ja Ozzy
kirjolohi kirjolohi
its raining men its raining men
Washbear Washbear
BURN THE WITCH!! BURN THE WITCH!!
Meijjän poijjaat voitti Meijjän poijjaat voitti
Ihana nainen Ihana nainen
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
kutsumattomia vieraita kutsumattomia vieraita
Äärioikeisto kokontuu Äärioikeisto kokontuu
Ocean Bar Ocean Bar
Rasahdus maksimus Rasahdus maksimus
Organic spacesuit Organic spacesuit
ihana nainen ja työmies ihana nainen ja työmies
keuhkista keuhkista
 878 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.52 MB, 1 tiedosto
18.01.2020 02:52:57
[ + 3 | ]

Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti

[38648] [IMG_20170921_131651.jpg] [1.52 MB] [2592x1944] [] []
IMG_20170921_131651.jpg

kissa

(5208)  · 

kissanpentu

(294)  · 

karvinen

(83)  · 

lakana

(7)  · 

sänky

(133)  · 

söpö

(156)  · 

nöpö

18.01.2020 11:18:08 | 11:20:47
#295553 [+-] Piilota Suosittele

>>295549

Iskä lähti frakkiostoksille, eikä tullut koskaan takaisin ;__; :3

Asuttiin Oulun Iinatissa tuohon aikaan ja naapuri toi maalta Tytin (veli nimesi oman luokanvalvojansa mukaan johon se oli ihastunut pikkupoikana, ei kyllä myöntänyt ikinä)

Hänet leikattiin vasta tämän ensimmäisen pentueen jälkeen. (yksi syntyi kuolleena) Hän oli teiniäiti, vasta toinen kiima-aika elämässään.

18.01.2020 15:44:55 | 15:45:29
#295620 [+-] Piilota Suosittele

>>295553

Lähti hurmaamaan lisää naaraita hienon asunsa kanssa ;_____________; :3 Mahtoiko olla tuollainen frakkiasuinen, vai olikohan sellainen jossa enemmänkin valkoista ja pennut olivat miksaus. Ainakin tyylikkäät valkoinen paita ja valkoiset nilkkasukat löytyivät :3

:333 Piti olla kyllä tosi ihastunut ;3 Ottaen huomioon kuinka paljon tykkäätte kissoista :3

Voi biene <3 :3 Onneksi kaksi vauvelia kuitenkin voivat börheästi :333

18.01.2020 17:03:04 | 17:08:00
#295654 [+-] Piilota Suosittele

>>295620

Stryykas ineen ja lähti piipulle ;3

edit: ja kyllä meillä oli epäilyksemme isästä, pari kollia kävi siinä "suihkuttelemassa" ja "vonkaamassa" monesti Tyttiä riiulle *mJour*
Sitä valko"hanskaista" harmaata muistuttavat nämä killit enemmän.
Olisi enemmänkin juttua heistä, mutta jätänpä editin tähän :3

Kun on vanhoja kuvia...
Söpö on jo kissojen taivaisella narukerällä, Nöpöstä en tiedä niinkään, mutta hän meni Hailuotoon pikkutytölle kaveriksi, joten siellä saaressa on varmaan nöböliinejä laumoittain.

18.01.2020 19:22:24
#295711 [+-] Piilota Suosittele

>>295654

Boys will be boys ;3 Toinen edes ihan täysi-ikäinenkään >:3

Niin se aika kuluu ;___; :3 Herää kysymys mikä mahtaa olla Hailuodon oravatilanne tällä hetkellä >:3

18.01.2020 19:41:10
#295715 [+-] Piilota Suosittele

>>295711

Olen varmaan maininnut Tytistä oravien kauhuna ja "murha-puusta"?

No hän näytti kerran miten ne madon luvut niille talttahampaille tulee.
Katsoin ihan ihmeissäni kun Tytti juoksu-hyppäsi-kiipesi puuhun 2m korkeudelle ja samalla liikkeellä takaisin nurmelle ja pihapensaaseen piiloon...

:O

[ 9 viestiä | ]