Itsekontrolli Itsekontrolli
Puutissit Puutissit
#vainkuumattytötjutut #vainkuumattytötjutut
Playgirl Playgirl
Niinistö Niinistö
Pikselitaide 1/5 Pikselitaide 1/5
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
Musta mies jahtaa Musta mies jahtaa
Super Mario Super Mario
Nakit silmillä Nakit silmillä
Lauta-aita kertoi vitsin Lauta-aita kertoi vitsin
Gondolan musta aamu Gondolan musta aamu
spurdo es spurdo es
Maailma ilman valkoisia Maailma ilman valkoisia
Les aventures de Remi Les aventures de Remi
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää Kaikki ei ole sitä miltä näyttää
ammu ammu
Kuumotus Kuumotus
Austin White Austin White
K. Iitos K. Iitos
Anteron leiska Anteron leiska
Oikein meni Oikein meni
Fobba Fobba
Asuntokaupat Asuntokaupat
 719 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.01.2020 01:46:22
[ + 4 - | ]

lehmäpoika

[38645] [0.jpg] [0.05 MB] [541x960] [] []
0.jpg

cowboy

(9)  · 

magical

 · 

horse

 · 

rex

18.01.2020 19:53:34 | 19:54:17
#295730 [+-] Piilota Suosittele

>>295666
Varsinaisesti nyrkkeilyä ei ole tullut opeteltua, ja se kostautui kehässä ekoja kertoja. Potkut ja balanssi on mun tyyli, matossa olen herra. Koskee myös makkaria.

e: taidat puhua veljestäs, mutta mitäs sitte.

18.01.2020 20:00:37 | 20:06:26
#295739 [+-] Piilota Suosittele

>>295730
En veljestä, onneksi. Vanhempi jutska...
Hän on kuollut nykyään. Joi itsensä hengiltä

Isän juoppokaveri, johon hän otti yhteyttä ainoastaan humalassa.
Tulin siinä kuskina hänelle tutuksi, ja olihan hän meillä töissä monesti kun oli selvin päin.
Saatanan hauska mies, liian viinamäen mies tähän maailmaan.
Lopussa sortui oma rakentamansa talo päälle. Epilepsia, aivokalma.

18.01.2020 20:10:00
#295745 [+-] Piilota Suosittele

>>295730

E: ja minä en pärjää mun veljelle tappelussa, jos en tappele rumasti. Ja hän ei tappele rumasti. Niin turpaan tulee joka kerta.

Kylkiluuiskulla olen tiputtanut kerran ja viimeistelin iskulla ohimoon. Jäi semmoinen vekki, että koitan käyttää hellempää kättä. Puhejudoa.

18.01.2020 20:21:34
#295754 [+-] Piilota Suosittele

>>295745
Heh, luulin kyllä että puhuit veljestäs kuolleena. Noh multa lähti mutten siitä aina jaksa jauhaa. Yllätyin kuinka hyvin veljeni osasi puolustautua kun kyse oli viinapullosta jota en antanut. Löi painiotteessa rumasti suoraan maksaan. Taputin ja annoin saatana pullon. Kosto eli seuraavaan päivään kun taklasin "vahingossa" seinään ja "sori, mun jalka oli siinä" kun pelattiin jääpalloa.

Vittu se oli kivaa.. nyt ei kukaan enää pelaa.

18.01.2020 20:48:58
#295769 [+-] Piilota Suosittele

>>295754

Surullista.

Itse menin ihan palasiksi kun tuo paras kaveri hyppäs jokeen.
Omat vaivat tuntuu aika heikoilta ja merkityksettömiltä kun toinen teki noin.
Minä rakastan sitä miestä.

18.01.2020 21:10:47
#295780 [+-] Piilota Suosittele

>>295769
Kuulostaa ho.. vittu kun tuo termi vaan kasvaa ja onneksi menettää pikkuhiljaa jopa merkitystään.

Muutes, kerroit aikasemmin että sun veli hyppäs jokeen ja pelastautui.

Auttoko rannikkovartiosto?

19.01.2020 06:03:36
#295921 [+-] Piilota Suosittele

>>295908
Päihderiippuvaiset käyttää lähisukulaisiakin häikäilemättä hyväksi. Tiedän koska tuo kalja ja aikasemmin viinaki on maistunu.

Mun moraali on kai sitten erilainen kun en niin käyttäytynyt vaan kärsin krapulani.

Sun "parhaat kaverit" "lainaa" sulta satasen ja kun sammut, nussivat vaimoas.

19.01.2020 07:23:08
#295924 [+-] Piilota Suosittele

>>295921
Nämä on näitä juttuja, että onko loppujen lopuksi oma vika.

Eihän ne "kaverit" ole sulle luvanneet olla nussimatta vaimoasi? Vaimo on kuitenkin jonkun sopparin sinun kanssa tehnyt. Raaka peli Ranualla

19.01.2020 08:37:11
#295940 [+-] Piilota Suosittele

>>295938
Sanattomaksi vetää. Toivottavasti lapset on läheisiä. Kun olet heidän isä kuitenkin sanan varsinaisessa merkityksessä.

Liian pitkä aika, kelata, usko pois.

[ 21 viestiä | ]