Tamperelaisen kanssa tekemisissä olleena en ihmettele, miksi kummelit on tampereelta. Ei tartte kun ikkunasta ulos katsoa, niin siellä kävelee jo uus sketsihahmo.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Puhelias tarjoilija
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Miituu
evegreen
ÄWPK - sovinistinen työhönotto
Ei
Scheiße
Four Yorkshiremen (subtitled)
A Bit of Fry and Laurie - SAS - Library
Perjantai!
selvä
Mikä?
Puunkaato
Korhosen B.B. veivaa saundit
henkseleillä koreasti
Jumalauta!
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
sipilän verilöyly
Nunnalaulu
Poliittisesti epäkorrekteja vitsejä joita CIS-Mies ei voi kertoa