Elmo koittaa Elmo koittaa
Hjalliksella on asiaa Hjalliksella on asiaa
0000 0000
only takes not give :3 only takes not give :3
Viestimiehet Viestimiehet
Suomella on hyvä mies Suomella on hyvä mies
Tollee varmaan pitäs mennä :D Tollee varmaan pitäs mennä :D
Portto Portto
Jengi Jengi
Not sure if on drugs or just crazy. Not sure if on drugs or just crazy.
Meneekö tunteisiin tämä? Meneekö tunteisiin tämä?
【F A S H W A V E】 【F A S H W A V E】
Clown Core Clown Core
Sotagondola Sotagondola
Pekalla on asiaa Pekalla on asiaa
Ilmastokusetus Ilmastokusetus
Pekka vol 1 Pekka vol 1
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
RthR - In the Dark RthR - In the Dark
Huoneenlämpöinen ÄO Huoneenlämpöinen ÄO
hehe hehe
wowi ukko wowi ukko
loiri loiri
Kaunotar pakenee Kaunotar pakenee
 1 803 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 11.01.2020 01:50:41
[ + 5 | ]

jollaki ollu liikaa vapaa aikaa

[38383] [liikaa-vapaa-aikaa.png] [0.76 MB] [1146x743] [] []
liikaa-vapaa-aikaa.png

sanna marin

(322)  · 

anal

(60)  · 

deepfake

(10)
13.01.2020 01:07:45
#293167 [+-] Piilota Suosittele

>>292568
"Kyllä Samariinia laittaisi pakoputkeen mielellään."

Pakko se on myöntää että varmaan aika metka tunne se vois olla. Eipä siinä mitään, kukin tyylillään.
Sitä vaan jäin miettimään että kuinka se pulveri saadaan pakoputkeen? Vai pitääkö se eka sekottaa veteen?

13.01.2020 18:55:06
#293420 [+-] Piilota Suosittele

>>293167
Sä laitat sitä bensan sekaan ja autoa ei närästä enää. Ylimääräiset jäänteet sitten kun autoa ei enää närästä valuvat pakoputkeen asti ja vähitellen pois. Ei saa sekoittaa veteen, autoon ei saa laittaa bensatankkiin vettä, mutta Samarinia saa.

#faktanurkka

[ 3 viestiä | ]