>>286614 Itseään joutuu rasittamaan jos haluaa pitää lemmikistään huolta. Kissoille pitää järjestää tekemistä, rapsutella niitä, siivota niiden paskat, syöttää ne. Toki tämä koskee koiria myös, mutta muuta iloa niistä ei ole kuin "börheyksen" ilo, ja se että ne ovat erityisen tehokkaita hiirijahdissa.
Rontti tappo taas kaks hiirtä tai jotain öttiäistä yhen tupakan aikana. En nähnyt varsinaisesti mitä kun paskanaama söi ne.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Mäy! Mäy!
Minnie's "Murder" Eyes
Rocky ballboa :D
kiissaa peeli
pro tier uhkaus
Suunnitelmamme etenevät nautinnollisesti
Kissat tapaavat ensi kertaa
omnomnom
kissan kaa
solet munny
kissareppu
Aivot eivät ymmärrä sanaa ei. Surkea terapeutti >:3