Lentokoneessa on tunnelmaa Lentokoneessa on tunnelmaa
Frank Horrigan Frank Horrigan
Valkosuklaata Valkosuklaata
jamal sai kebabbinsa jamal sai kebabbinsa
Super upee nakkitalo Super upee nakkitalo
puukkotanssi puukkotanssi
vähän paukkuu vähän paukkuu
Ihana nainen Ihana nainen
Anarkistit ja sinimustat kirjastoissa Anarkistit ja sinimustat kirjastoissa
gurmee kokki gurmee kokki
ruokalepo ruokalepo
jussi varis jussi varis
nakuankka nakuankka
pyllyn paras pyllyn paras
Kaljaa Floridaan! Kaljaa Floridaan!
miina ja mamu angolassa miina ja mamu angolassa
woke woke
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
uuniin uuniin
sanoma sanoma
Hyvää pizzaa Hyvää pizzaa
kissa ja korppi kissa ja korppi
Luisua Luisua
Keilataas noi tosta kumoon Keilataas noi tosta kumoon
 743 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto, 12.12.2019 11:46:38
[ + 1 - | ]

Tässä on kaikki niin väärin..

[37612] [123123f123g.png] [0.51 MB] [1040x724] [] []
123123f123g.png

matu

(85)  · 

traumapsykologina

12.12.2019 19:38:39
#281761 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole kakkaylpyräongelmaa, kun en koskaan osta Nissania. Jos kerta maahantuoja ei ota vastuuta 50tkm ajetusta 4 vuotta vanhasta autosta, jossa jakohihna selkeästi hihnan laatuongelman vuoksi katkeaa, niin ei ole minun autoni ainakaan. Hän. Onko. Sanopas. Hullu.

[ 7 viestiä | ]