Hyi vittu Timo... Hyi vittu Timo...
Suosittu puutarhuri Suosittu puutarhuri
Suihkumietteitä Suihkumietteitä
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kurks :3 Kurks :3
ei huomannut että joku katsoi ei huomannut että joku katsoi
Heipparallaa :) ;)) Heipparallaa :) ;))
Kantoi kamunsa Kantoi kamunsa
Metal gear juoksukaljat Metal gear juoksukaljat
ratsastaja ratsastaja
Doom guy Doom guy
¡Ai Caramba! ¡Ai Caramba!
tältä ajatukset näyttää tältä ajatukset näyttää
Aamunkoi Aamunkoi
Batman Batman
Perseet Perseet
Cat Camaro Cat Camaro
tinosaurus tinosaurus
harjoittelee vain miten tappaa harjoittelee vain miten tappaa
Opettaja kaunehin Opettaja kaunehin
kevyttä nykimistä kevyttä nykimistä
mursu mursu
Oksu Oksu
Nyt sattuu... Nyt sattuu...
 824 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.4 MB, 1 tiedosto, 08.12.2019 03:04:50
[ + 7 - | ]

joku piikikäs >:3

[37484] [0.mp4] [7.4 MB] [480x598] [] []

kissa

(5207)  · 

tassu

(149)  · 

reikä

(57)
08.12.2019 04:09:30
#280069 [+-] Piilota Suosittele

>>280067

Rakenna whack-a-huumon -laatikko ja postaa tulos Youtubeen. Tie tähteyteen on taattu. ;3

Tai sitten ei, jos Vivis tyytyy vain tuijottamaan ja korkeintaan ehkä haukottelemaan leveästi >:3

08.12.2019 14:22:03 | 14:26:04
#280237 [+-] Piilota Suosittele

>>280071

;_______;

Tulee olo että tunnen Mortin jo kuin omat taskuni ;3 Vähemmälläkin datan määrällä :3

Vaikka tietenkin jeccubylle on aina täynnä yllätyksiä ;3

08.12.2019 16:49:58 | 16:51:25
#280320 [+-] Piilota Suosittele

>>280237

"Uusi sänkyni ei ole vielä täysin kokoonajettu. Vielä pari kuukautta...

Ai joulu maalla? *jihuu*

Mitäs Maikki, olenko tarpeeksi lähellä? Voin tulla lähemmäksikin?"

08.12.2019 21:10:46
#280434 [+-] Piilota Suosittele

>>280320

Kiva lukea börheiden kuulumisia ;3

Uuden pedin tasapainottaminen tunteella ja taidolla ottaa aikansa, etenkin kun sen lisäpehmustamista eli karvamarinointia hidastaa suuresti huumonin toiminta möykkäävän börtkoneen kanssa >:3

Tulee iloisa ja toiminnantäyteinen joulu :333

"Joko on tarpeeksi lähellä?" :3


"Sssshhhhhh!" >:3

[ 9 viestiä | ]