Näistä aina revitään huumoria, mutta se on jo vanha vitsi, että "se pettää mikä klenkkaa." iPaska on ollu noiden johtojen kanssa kusessa jo pitkään ja varsinkin kun liittimet ei ole mitään hyllykamaa. Sen takia on haluttu päästä johdoista ja liittimistä eroon, eikä se ole mielestäni paska idea, vaikka Hi-Fi ei tykkää SiniHampaasta.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Längistä!
Nerokasta
majesteettinen
Ei pääse poliisia karkuun
Narun jatko
solmussa
this is my life nouw :3
Kun on aivovamma niin on pakko
pallo :3
Pikku keppustelija :3
narua :3
narun vetoa :3
ohops
how to make your own slave
Solmu harjoituksia
näin sitä vaan mennään :3
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen