Näistä aina revitään huumoria, mutta se on jo vanha vitsi, että "se pettää mikä klenkkaa." iPaska on ollu noiden johtojen kanssa kusessa jo pitkään ja varsinkin kun liittimet ei ole mitään hyllykamaa. Sen takia on haluttu päästä johdoista ja liittimistä eroon, eikä se ole mielestäni paska idea, vaikka Hi-Fi ei tykkää SiniHampaasta.
[
4 viestiä
|
]
⭰
narua :3
pallo :3
Nerokasta
majesteettinen
narun vetoa :3
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")
how to make your own slave
näin sitä vaan mennään :3
Bisneskissa junailee
Solmu harjoituksia
Mortti tuli taloon börh :3
hyppelyä
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen