Inflames alkaa olee kans vähän sellasta täytemusiikkia, siis et levyillä ehkä 1-2 hyvää 8/10 biisiä ja loput aika 5/10. Omasta mielestä näiden paras tuotanto on kaikki ennen 2010.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Goodguy Cat
Savage
Nile - Even the gods must die
Söin omenan
asennekysymys
Bojoing
hyvät saumat
dual jatkojohto
Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne.
Hyvän mielen video
kiduttavan hyvää
Kataklysm - Push the venom
Kuinka monennen sukupolven köyhä olet?
Decapitated - Spheres of madness
Mick Gordon - BFG division
Hyvä byllerö
Joulupersettä kaikille
elämme kovia aikoja
Sähkö
mä
Pystysohvapumppari
Nile - Papyrus containing the spell to preserve its possessor