Tai sitten ne on vaan pariskunta jotka tuolla tavalla kerää säälipisteitä ja -dollareita harmaalle homolle. Tai sitten ei. Oli miten oli, tuommosia pitääkin vetästä eka ylänekkuun ja sitten kaikkien nähen vielä alasuuhun niin oppiipahan kaikki olemaan vittuilematta. Toisekseen näin outoja unia viime yönä, mutta siitä sitten ehkä toisella kerralla. Tosin nyt oon taas vähän aikaa piereskelly, ku elimistö ei oikein jaksa tuota kalijaa niin massu menee ripatille ja pierut haisee saatanalle.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Sekopää
Gav mina ei ummarra
no no no! Not today vasemmistomädättäjä
Hieno mies
Patsaskokoelma
Moniosaaja ei osaa käyttää päätä
Sarkasmi
Rentoa oleskelua
laatikossa
Suvakin älyllinen summaus
Kuminorsu
Pyhimys
patsas kassi
Sillan ylitys
Joe-setä tykkää vapaudesta
äänen avausta
Amerikkalainen itsevarmuus kiteytettynä
Askartelua
Ilmapallo
Huutista
megabonk
Taas uusi näyttelijä paljastui niinku koko artemis miehistö