Eikös tää oo joku tietosuustesti eläimille et pystyykö ymmärtään miten peili (tai vastaava, tässä tapauksessa kännykän etukamera) toimii. Onhan se aika jännä et osa noistakin kissoista tajus kattoo taakseen kun kännykän näytöllä näky jotain kuumottavaa
>>271404 Oha noit videoita missä kisset rehaa peilille, oppivat kyllä että ei oo pelättävää. Kaikkiha noi tais kattoa taakke paitti vika. Ois mielenkiintosta tietää onko esim. kaikki muut päässy kattelee itteää pelisitä mutta vika ei oo.
Meillä ei koira tykkää peileistä, mutta seuraa suurella mielenkiinnolla laseista tulevia heijastuksia. Siinä sitte jos rupiaa ilveilemään niin kääntyy kattomaan kohti. Nuille kisseille vaan tais tulla ny melekoset traumat ku yhessä suunnassa näkevät itte pirun ja ku kääntyy kattoon kohti niin tuttuhan siinä vaan onkin :3
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kevätbörhiäiset :3
Huumebörheät HD-versiona :3
Kevätnuuhkaus :3
Muikeaa mötköttelyä :3
Video sisältää börhsijoittelua :3
Onneksi oli turvavyö
Kissat koiria gfffögkfhjd
vinossa22
Baarin jälkeen
Kukkea kerrosbörh :3
Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3
Askarreltiin nää ilman peukaloita :333
Äänestäjä
Tämä on tärkeää
Juhlinta lähestyy loppuaan
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
Big brotherin huippuhetket
Kakkanaamaksi hetkessä
Nearly Napping Thou
Siitäs saat hippi... eiku!
Lepää börheydessä :3
Miu mau fuu fuu
Kattia turpaan!
"Tulen aina kellottamaan sinua <3 :3" - Tora (2007-