Covid-19 tips Covid-19 tips
Wanna play with me? Wanna play with me?
Uimaan! Uimaan!
perse perse
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
horojen työmaataistelu horojen työmaataistelu
digimummulle koronamaski digimummulle koronamaski
Olet yhä koeajalla >:3 Olet yhä koeajalla >:3
Itkevä kipsu Itkevä kipsu
Sammakkosäilyke Sammakkosäilyke
Neon genesis evangelion suomidubeilla Neon genesis evangelion suomidubeilla
Dumphf Dumphf
Totuus kissoista Totuus kissoista
Jhnnalle <3 Jhnnalle <3
Make america great again Make america great again
Kuinka hän pelastaisi euroopan? Kuinka hän pelastaisi euroopan?
Sellaiset psykoosit sitte Sellaiset psykoosit sitte
Ajankäyttö Ajankäyttö
Nazcan 2000-vuotias börh Nazcan 2000-vuotias börh
Grand Theft Auto 2 - Theme Grand Theft Auto 2 - Theme
Apinaa koijataan Apinaa koijataan
musiikkia musiikkia
Milf Milf
Byll Byll
 709 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 10.11.2019 09:33:38
[ + 3 - | ]

Natsit ei ole runkkareita


daily show

 · 

kultti

(5)
10.11.2019 18:16:29
#268918 [+-] Piilota Suosittele

>>268877
Nuo ovat lelunatseja. 1938 kun olisivat Hitler- ja natsifanit Saksassa riehuneet tolleen, ne ois ammuttu. Kuri ja järjestys on koko kansallissosialistisen aatteen perusta.

Uusnatsit ovat vitun idiootteja.

10.11.2019 22:45:30
#269032 [+-] Piilota Suosittele

>>268918

Juuri näin.
Muistan kuinka 80-/90-lukujen taitteessa Tampereen Tesomalla vaelsi vihreillä ja punaisilla satiinitakeilla varustettuja nahkapäitä. Nämä nahkapäät sotkivat ostarilla hakaristejä seiniin, pahoinpitelivät mummoja ja tekivät muuta älytöntä. Nämä kaverit olivat niitä, jotka koulussa eivät tosiaan pärjänneet ja moni imppasi TipTopia, liimaa tai bensaa saadakseen kaljun pönttönsä sekaisin.

Olivat niitä elämäm-sangareita, mukamas uusnatseja tai jotain. Mukana oli muuten yksi romanijätkäkin riehumassa. Tärkeintä oli riehuminen ja pahan olon tuottaminen toisille(kin), kun itse olivat superluusereita.
Nationalismista, kansallisaatteesta, roduista jne. ei ollut tyypeillä mitään ymmärrystä edes tajuta, kirjat kun eivät pysyneet kädessä kuin roskakatoksien polttelussa sytykkeinä, silloinkin väärinpäin.

Sittemmin samoja kumipäitä, niitä jotka ovat elossa, on nähty jossain takkulaisten tai muiden anarkistien porukassa, koska saa riehua ja tuottaa pahaa oloa.

Hitlerin aikana sellaiset kaverit olisi ammuttu heti, koskaan eivät olisi pystyneet pysymään edes rivissä rötväämättä.

11.11.2019 00:13:59
#269075 [+-] Piilota Suosittele

>>269032
Hahhah, niin se on. Sitten pitää olla kuitenkin narulla puukko mukana. Onneksi tiedän miten suhtautua.

Se on se jengi ja typerä uskomus jengin vahvuuteen mikä heitä ylläpitää. En usko että kukaan täyspäinen uusnatsi on ollut edes kehässä ikinä.

Korjaan: vajaapäinen.

[ 6 viestiä | ]