I am groot I am groot
Menetti kamunsa. Menetti kamunsa.
kanalle kävi hassusti kanalle kävi hassusti
este este
Kaasukammioon siitä, mielipuoli Kaasukammioon siitä, mielipuoli
6 miljoonaa 6 miljoonaa
Kultainen aamunkoitto Kultainen aamunkoitto
Raskas ammatti Raskas ammatti
Ryssät uuniin Ryssät uuniin
Haihyökkäys Haihyökkäys
onnellinen mies onnellinen mies
Känninen ämmä Känninen ämmä
ihana nainen ihana nainen
Ehkä se tapahtui, mutta... Ehkä se tapahtui, mutta...
Demari taas, tietenkin.. Demari taas, tietenkin..
Trump vain golffasi Trump vain golffasi
tyronen ylläri tyronen ylläri
Jonnet ei muista tätäkään Jonnet ei muista tätäkään
Britney spears Britney spears
Amnesty Star Wars Amnesty Star Wars
Handjob Handjob
miks mun viikset haisee paskalle miks mun viikset haisee paskalle
Nyt Yle on jo ryssän asialla 🤦‍♂️ Nyt Yle on jo ryssän asialla 🤦‍♂️
Steamed hams, but it`s Pasila Steamed hams, but it`s Pasila
 954 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.74 MB, 6 tiedostoa, 25.10.2019 18:30:57
[ + 6 - | ]

Hyvänmielen medioita

[35893] [tiedosto-1.png] [0.61 MB] [664x729] [] []
tiedosto-1.png
[35892] [tiedosto-2.png] [0.43 MB] [645x614] [] []
tiedosto-2.png
[35891] [tiedosto-3.png] [0.5 MB] [646x677] [] []
tiedosto-3.png
[35890] [tiedosto-4.png] [0.25 MB] [698x568] [] []
tiedosto-4.png
[35889] [tiedosto-5.png] [0.49 MB] [495x677] [] []
tiedosto-5.png
[35888] [tiedosto-6.png] [0.45 MB] [646x754] [] []
tiedosto-6.png

kissa

(5209)  · 

koira

(1229)  · 

kutoo

 · 

joulupukki

(67)  · 

pappa

(53)
25.10.2019 19:47:45
#263142 [+-] Piilota Suosittele

Toi koira juttu ;_; muistan ite kun meidän koira oli just kuollut, ja katottiin serkun kanssa (mun) ekaa kertaa se Futurama jakso, missä se koira jäi odottaa Fryta. Itkin monta tuntia kuin mikäkin pikkuvauva enkä voinut kattoo sitä jaksoo loppuun. Olin 20v. En vieläkään pysty sitä jaksoa katsomaan.

26.10.2019 05:22:57
#263301 [+-] Piilota Suosittele

Kissat ei kiinny ihmisiin. Ei ainakaan noin nopeasti.
Koirat ei ymmärrä karikatyyristä esinettä kuvaavaa joulupukkia.
Vittun pieni lisko...
Haista naapuri paska. Too soon.
Vanhuksilla on tylsät tarinat.
Noita sukkia tulee muutaman sentin hintaan liukuhihnalta ja on hyvinvointivaltiossa veroilla maksettu.

26.10.2019 17:24:08
#263402 [+-] Piilota Suosittele

>>263302
No voi vittu mitä paskaa taas. Ihan ku muka omista tunteista puhuminen vois muka auttaa mittään. Esimerkiksi ei se muuta asioita miksikkään, että täällä kertoisin kuinka mun naapurin äiti käytti mua hyväksi, ku olin siellä yökylässä sen ensimmäisen ja viimesen kerran. Se että mulla ois vieläkin vaikeuksia nukahtaa au naturelle, koska se selitti mulle että itte paholainen voi tunkeutua mun sissään pyllyn kautta jos se ei laita tappia suojaksi. Ei sillä, snigfffhrrr, oo mitään merkitystä vaikka khe, khertoiskin tuostaki muille.

26.10.2019 18:22:58
#263416 [+-] Piilota Suosittele

>>263402
On sillä enemmän kuin että kerrot siitä täällä. Terapia toimii parhaiten työkaluina ajatuskuvioiden muuttamiseen, puoli vuotta erilaista elämää tekee ihmeitä ja huomaat olevasi se tyyppi joka haluat olla.
Märsätäkin pitää jos siltä tuntuu.

26.10.2019 19:09:04
#263433 [+-] Piilota Suosittele

>>263416
Terapia on vaan toinen konsti viedä älykkäiltä ihimisiltä rahat. Muutu miksikkään mikkään jos kerran maaliman meno tuntuu ku ois lastentarhassa ainu aikunen, saatana.

OOC: tottakai oon käyny näiden vuosikymmenien aikana erimittasissa terapioissa. Suosittelen kaikille. Hypnoterapiakin oli mielenkiintonen kokemus ja tuossa kesällä tuli yhtäkkiä flashbäckki ja olo muuttu ihan helevetin rennoksi ja hyväksi.

[ 8 viestiä | ]