oikeastaan entropia olisi korkeampi ateriassa joka olisi tasaisesti lämmin. vitun teinit jotka tekee näitä ei tiedä hevonvittua. t: hevoskuiskaaja Rainer
Jos on vielä kylmää keskeltä niin siirtää noin kolme senttiä suuntaan tai toiseen ja ajaa vielä vähän aikaa. Seisovat aallot on paskaa. Pyörivällä lautasella varustetun mikron pitäisi olla epäkesko.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Yllättävää
Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3
Mummon pullavati ei sovellu mikroon
Kahvi lämmittää pakkasaamuna :)
talvi tuli
Sentti mikrossa
ruoan lämmitysongelma
Keskiviikon cocktail
päästä sisälle
Kylmä
Nuudelien erektio
teki tiktok tanssin
kylmä ja kuuma
Viileä keli
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.