Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
suvakki ja uskonnot suvakki ja uskonnot
Jokeri Venäjällä Jokeri Venäjällä
Tervetuloa internetiin Tervetuloa internetiin
Börh Börh
melkonen kombo melkonen kombo
Poikaset Poikaset
Normaali juoppo ryssä Normaali juoppo ryssä
Rikas eliitti Rikas eliitti
Oon toi kellä on rotta paita Oon toi kellä on rotta paita
Tallahasseessahallat: mitä mieltä manneista? Tallahasseessahallat: mitä mieltä manneista?
annappa kalja annappa kalja
hieno asennus hieno asennus
hyviä virityksiä hyviä virityksiä
Valupertti kuulee kunniansa Valupertti kuulee kunniansa
autossa naarmu autossa naarmu
Vegaani Vegaani
alienit kiinassa alienit kiinassa
Tissit Tissit
hermot men hermot men
Tissit Tissit
ilta digimummon kanssa ilta digimummon kanssa
Persitalibanit Persitalibanit
psyykkeen sunnuntai psyykkeen sunnuntai
 747 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 18.10.2019 20:43:42
[ + 6 | ]

ruoan lämmitysongelma

[35634] [0.jpg] [0.04 MB] [540x610] [] []
0.jpg

mikro

(8)  · 

keskeltä

 · 

kylmä

(30)
19.10.2019 00:03:44
#260776 [+-] Piilota Suosittele

oikeastaan entropia olisi korkeampi ateriassa joka olisi tasaisesti lämmin. vitun teinit jotka tekee näitä ei tiedä hevonvittua. t: hevoskuiskaaja Rainer

19.10.2019 14:18:31
#261013 [+-] Piilota Suosittele

Jos on vielä kylmää keskeltä niin siirtää noin kolme senttiä suuntaan tai toiseen ja ajaa vielä vähän aikaa. Seisovat aallot on paskaa. Pyörivällä lautasella varustetun mikron pitäisi olla epäkesko.

[ 2 viestiä | ]