Lol Lol
Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan
Mutta syötyäni tulen antamaan parantavaa kehräysböggäystä :3 Mutta syötyäni tulen antamaan parantavaa kehräysböggäystä :3
Semmoset tälläkertaa Semmoset tälläkertaa
Markku (ei se markus) Markku (ei se markus)
huijau kuvakommentti huijau kuvakommentti
Tulitikkuleikit 2 Tulitikkuleikit 2
TED TED
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Pitemmän kaavan pötköttelyä Pitemmän kaavan pötköttelyä
Sorsasaldo 20.8.2019 Sorsasaldo 20.8.2019
>päärynä homer :D >päärynä homer :D
'-' '-'
Näin siinä kävi Näin siinä kävi
Terapia Terapia
Padonmurtaja Padonmurtaja
Teidän aamu Teidän aamu
Kirjaston kissat Kirjaston kissat
Syöksykierre Syöksykierre
Meillekö koira?! Meillekö koira?!
hassut kengät hassut kengät
Onks mulla hilsettä? Onks mulla hilsettä?
lepakoita vintillä lepakoita vintillä
Lääh puuh Lääh puuh
 876 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 12.12.2017 00:19:29
[ + 5 | ]

Fernando Approves

[3553] [Fernando-Approves.png] [0.23 MB] [486x417] [] []
Fernando-Approves.png

fernando

 · 

approves

 · 

kuvakommentti

(291)  · 

thumbs

 · 

up

(9)
04.10.2021 21:38:55
#505760 [+-] Piilota Suosittele

Mä justiin tänään onnistuin vahingossa säikäyttämään yhen tädin Kissin niin pahasti että se repi ittensö valjaista irti.
Valmistelin totta kai varoen et kotiovelle se oli menossa. Onneksi ei tarvinnu jahtaamista tai sitä kissinmaitopurkkia.
Joskus mä vaan tykkään elukoista liikaa.

[ 2 viestiä | ]