Gronttia Metsästämässä 3 Gronttia Metsästämässä 3
Talvi tulee ja laskettelukelit Talvi tulee ja laskettelukelit
Vain milleniaalit muistavat Vain milleniaalit muistavat
Protecin herääminen Protecin herääminen
Elä häirihe jos eijoo asijaa Elä häirihe jos eijoo asijaa
o.o' o.o'
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
Uus Ankronikka on ihan jees Uus Ankronikka on ihan jees
jännän äärellä jännän äärellä
Rakkaus Rakkaus
Hylkeitä Hylkeitä
The Perfect Sound The Perfect Sound
Mahdollisesti Marionetti IRL Mahdollisesti Marionetti IRL
MIAU! MIAU!
oh dan oh dan
Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens
Kun joku postaa hentaitonttuja Kun joku postaa hentaitonttuja
Meikä rokkaa! Meikä rokkaa!
syntymäoikeus syntymäoikeus
moi pitäis mennä moi pitäis mennä
Isoveli :3 Isoveli :3
Hudy Jopps Hudy Jopps
scorchio! scorchio!
Cthulhu saalistaa Cthulhu saalistaa
 1 240 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(203)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]