ollaan retkellä :3 ollaan retkellä :3
Korona Korona
Fucking islands Fucking islands
kulttuurin rikastuttajat saapuu kulttuurin rikastuttajat saapuu
Chimp Rogan Chimp Rogan
hyvin koulutettu hooman hyvin koulutettu hooman
Sillä aika Brooklynissä Sillä aika Brooklynissä
Suurin pelko Suurin pelko
miau miau
ammattishoppaaja ammattishoppaaja
kaikki ei ole radikalisoituneet, normaali uskonto kaikki ei ole radikalisoituneet, normaali uskonto
Väestönvaihdos Euroopassa video Väestönvaihdos Euroopassa video
Tänne haluttiin laadukkaampaa mediaa, eli olkaa hyvät Tänne haluttiin laadukkaampaa mediaa, eli olkaa hyvät
Korona ja Veikkauksen pelikoneet Korona ja Veikkauksen pelikoneet
diudiu diudiu
Videopelien taikaa Videopelien taikaa
Mietiskelyä Mietiskelyä
Banzai :3 Banzai :3
Life hacks Life hacks
manne ankka manne ankka
amis amis
Hyvää syntymäpäivää Hyvää syntymäpäivää
Sekalaisia Sekalaisia
Rastismstit Rastismstit
 827 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 02.10.2019 11:57:20
[ + 1 | ]

Melkein kuoli saatana

[34999] [tiedosto.mp4] [0.97 MB] [460x258] [] []

pyöräilijä

(33)
03.10.2019 04:12:11
#254219 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu miten muuten vihaan pyöräilijöitä, jotka tulevat ajamaan autotien sivuun. Koko ajan pitää varoa, etteivät ne horjahda auton alle.

Toivottavasti kukaan luolastolainen ei tunnusta harjoittavansa tätä idiotismia...

18.03.2021 14:02:57
#448681 [+-] Piilota Suosittele

>>254219

Sama fiilis on ollut niillä, jotka tahalleen ovat tappaneet tien sivussa pyöräilevän.
Helposti lähtee henki, kun tarpeeksi on oikea asenne toisella.

18.03.2021 14:16:04
#448686 [+-] Piilota Suosittele

>>448684

Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.

Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.

[ 5 viestiä | ]