Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.
Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Vihreä pyöräjäbä taas!
Pyörähippi ei ymmärrä
Meme IRL
metsien kusipää
Emohirvi näytti spandexille
Kotimatkalla
Spandex
Ihan vitun laitonta.
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista
Hyvän mielen media
Turkkilainen pyöräilijä
Liian kiire kaljakauppaan
Koiraa tervehtimään
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa