Kun kaveri yrittää pilkun jälkeen vielä baariin Kun kaveri yrittää pilkun jälkeen vielä baariin
huomio! huomio!
Nyt tuli börheälle töitä Nyt tuli börheälle töitä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Lentorättejä Lentorättejä
Absolutely börh :3 Absolutely börh :3
Ilmeeni Ilmeeni
Se on näitä päiviä... 2 Se on näitä päiviä... 2
Toivottavasti mopo ei vaan hajonnut Toivottavasti mopo ei vaan hajonnut
Ei rasahtanut rusinat Ei rasahtanut rusinat
ammuu ammuu
Se on näitä päiviä... Se on näitä päiviä...
Ihana nainen Ihana nainen
NII???? NII????
Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl
Yritys vs Lopputulos 2 Yritys vs Lopputulos 2
Börheä bendele Börheä bendele
Full HD Full HD
luolastolainen vol 1 luolastolainen vol 1
Waifuja Waifuja
Suomen keisari -kombo Suomen keisari -kombo
Funny Goats: Screaming Is Optional Funny Goats: Screaming Is Optional
Luomassa paskaa Luomassa paskaa
hehe hehe
@-
 702 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.09.2019 19:38:13
[ + 4 | ]

Viulu

[34628] [FB_IMG_1569083760608.jpg] [0.08 MB] [720x900] [] []
FB_IMG_1569083760608.jpg

tommygun

 · 

viulukotelo

 · 

konepistooli

(6)  · 

gangsterit

21.09.2019 20:19:12
#249275 [+-] Piilota Suosittele

tuli tästä mieleen ku yks tyyppi päätti ylä-asteella laittaa sählymailan johonki asekoteloon/pussiin ja tulla sen kanssa kouluun... no poliisicasehan siitä tuli

21.09.2019 21:12:39 | 21:13:23
#249297 [+-] Piilota Suosittele

>>249275
On ajat muuttuneet.
Minä matkustin 1994 kolmen asepussin kanssa junalla ensin Kirkkonummelta Helsinkiin ja sitten Helsingistä Rovaniemelle ja sieltä bussilla Inariin.
Taisinpa aseet selässä käyskennellä muutenkin pitkin Helsingin rautatieaseman ja Rovaniemen aseman ympäristöä, koska piti koiraa kusettaa ja paskattaa.

Eikä ketään kiinnostanut.

21.09.2019 23:21:22
#249349 [+-] Piilota Suosittele

>>249297

Tuttu juttu. Joskus aikoinaan Oulun Peltolassa (lääninmielisairaala) eräs työntekijä kännipäissään otti halulikon mukaan pihalle, ryyppäs puun juurella ja ampu harakan pesän huitsin helevettiin sieltä oksistosta. Lopputulos oli, että jonkun työntekijän vaimo vain huikkas ikkunasta, että "Mee Kalle kotiin nukkumaan".

Nykyään moisessa tilanteessa tulis karhuryhmä ja armeija paikalle sekä puolen päivän piiritys että myös terapiaa koko pitäjälle sekä seittemän kuukauden mediashow.

[ 7 viestiä | ]