Ryssän järjellä ja taidolla Ryssän järjellä ja taidolla
Kermitin loppu Kermitin loppu
Tupakkitauko Tupakkitauko
ei ki ei ki
hustlaajakissa hustlaajakissa
kuka perkele vakoilee kuka perkele vakoilee
lätkä on vakavaa liiketoimintaa lätkä on vakavaa liiketoimintaa
Ihana nainen Ihana nainen
vikkelämpi vispilä vikkelämpi vispilä
normipäivä sairaalassa normipäivä sairaalassa
Vuohet manikyyrissä Vuohet manikyyrissä
Kova jano Kova jano
pelaakko säki pelaakko säki
hämmästynyt kurre hämmästynyt kurre
Hieno Hieno
tytöt ja vuokaleivos tytöt ja vuokaleivos
en ostais en ostais
IDDQD IDDQD
Goyim vs Jew Goyim vs Jew
kyllä neekerikin sen tietää kyllä neekerikin sen tietää
pientä vuotoa pientä vuotoa
Paska ostakaka Paska ostakaka
Venyttelyä Venyttelyä
Hapsi ja jutkut Hapsi ja jutkut
 646 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 31.08.2019 09:12:34
[ + 3 - | ]

Relax :3

[33877] [Yea_This_Is_Relaxing.jpg] [0.03 MB] [600x450] [] []
Yea_This_Is_Relaxing.jpg

kissa

(5209)  · 

makaa

(187)  · 

venytys

(41)
01.09.2019 20:33:31 | 20:38:19
#242577 [+-] Piilota Suosittele

>>242388

:33333333333

Toivottavasti pääset pian silittämään :333

Haistat :3 Onko sama naapuri kuin se jonka tallissa Kesämortti käy lihapadoilla? >:3

"Minulla on sinulle paljon opetettavaa, nuori padawan ;3"


Sillä aikaa Maikki... ;3

"Tuoksut uudelta börheältä! Mitäs tämä on? >:3"

02.09.2019 14:03:42
#242707 [+-] Piilota Suosittele

@5evill

Oikeasti olisi mielenkiintoista tietää että miten Maikki suhtautuisi uuteen börheään :3 Mortin kanssa taisi olla liikaa uutta börheyttä yhtäjaksoisesti ;______; :3

02.09.2019 18:37:20
#242777 [+-] Piilota Suosittele

>>242770

Mulla on huono omatunto kun oletin aiempaa kommenttia kirjoittaessa että Maikkia ei edes kiinnostaisi ;3 Mikä minä olen tietämään minkä häntä kiinnostaa ja mikä ei? :333

[ 14 viestiä | ]