pinup pinup
Anal Anal
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
Kamina Kamina
Vihaajat vihaa mutta Jeesus ratsastaa Vihaajat vihaa mutta Jeesus ratsastaa
Syitä elää Syitä elää
Loppui se vittuilu Loppui se vittuilu
"Otetaan Ruotsista mallia" "Otetaan Ruotsista mallia"
Muna vedessä Muna vedessä
Kissakuvia Kissakuvia
Lamaha Lamaha
Tape face Tape face
Vauhtimursu vääntää ripulipaskat Vauhtimursu vääntää ripulipaskat
Oon börhee ja tiedän sen :3 Oon börhee ja tiedän sen :3
Hieno tatska Hieno tatska
Konstaapeli ja apulaiskonstaapeli Konstaapeli ja apulaiskonstaapeli
Maailma Maailma
Henkilön kansallisuus on helppo arvata Henkilön kansallisuus on helppo arvata
Pöllitty rekka Nigeriassa Pöllitty rekka Nigeriassa
Näin strippaa matti Näin strippaa matti
Kari Korhonen Kari Korhonen
Lumihiutaleet Lumihiutaleet
Heleposti... Heleposti...
Lapsuus silloin joskus... Lapsuus silloin joskus...
 1 160 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.6 MB, 1 tiedosto, 23.08.2019 14:22:50
[ + 7 - | ]

Gretan laivamatka alkoi jo

[33571] [greta.png] [0.6 MB] [775x542] [] []
greta.png

greta

(72)  · 

thunberg

(9)  · 

brazzers

(9)  · 

laiva

(43)  · 

matka

(11)  · 

laivamatka

23.08.2019 17:09:45 | 17:10:43
#239043 [+-] Piilota Suosittele

239039

Ironisempaa ois jos toi jysähtäs johonki tankkerii ja tekis helvetillisest öljyvahingot. Tosin taida tollanen kilpavene joka on todennäkösesti jotain lasi/hiilikuitia tms. ja hajoo tuhannenpillunpäreeks jos näkeeki tankkeri paljoa sellasta aiheuttaa.

Ja ironistahan oli kans se, että sentakia että Greta säästi lentämisessä, niin useampi ihminen lensi saman matkan ton venereissun takia. Eli parempi ois ollu ilmastolle vaa lentää. Plus ne koneet ois lentäny anyways, toi laiva ois mädäntyny jossai.

23.08.2019 23:05:14
#239174 [+-] Piilota Suosittele

On se kiva olla aivopesty pikkuperkele, vouhkata asioista kuin eläin - vaikka ei ole vielä elämää edes nähnyt ja tuskin on yhtään kunnon downeria elämässä myöskään kokenut. Siinä sitten on yhtä sun toista AfA -tyyppiä ympärillä manipuloimassa pientä päätä vain lisää.

Toivon totisesti, että käy kuten Preussian Blue -bändin tytöille, että kun vähän kasvaa, niin lähtee "omille teilleen" aivopesun luota. Toisaalta Greta on niin hullu ja julkisuudesta nauttiva, että taitaa peli olla menetetty.

Mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta ei pidä olla kapeakatseinen fanaatikko.

06.01.2021 16:37:10
#427246 [+-] Piilota Suosittele

Tietenkään ei voi pitää kokousta etänä vaikka vouhkaa niin perkeleesti siitä ettei saa liikkua muutoin kuin jaloin.

[ 11 viestiä | ]