vitut vitut
Tunteella ja taidolla Tunteella ja taidolla
Niin maukasta Niin maukasta
Puhtaus on puoli ruokaa Puhtaus on puoli ruokaa
Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari!
Väsyttää Väsyttää
Kotityttö tehtävällä Kotityttö tehtävällä
Kävi pieni pipi :3 Kävi pieni pipi :3
Vivis toivottaa hyvää onnea naisten mm-jääkiekkojoukkueelle Vivis toivottaa hyvää onnea naisten mm-jääkiekkojoukkueelle
Skeletor Skeletor
Kutemattomille isän evästä Kutemattomille isän evästä
Kerrossisääntulo ja kerroskellotus :3:3 Kerrossisääntulo ja kerroskellotus :3:3
Merinatsit tulee Merinatsit tulee
Urheiluruutu Urheiluruutu
Tällä kuvalla saa FB -bannit. Tällä kuvalla saa FB -bannit.
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
Aitaa tulee Aitaa tulee
Kevätnuuhkaus :3 Kevätnuuhkaus :3
Semmoset haasteet Semmoset haasteet
Ylitse muiden! Ylitse muiden!
Kaljaa Kaljaa
Tuleva pitkäaikaistyötön Tuleva pitkäaikaistyötön
Röyhytä menemään Röyhytä menemään
Minkälainen bilettäjä olet? Minkälainen bilettäjä olet?
 1 160 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.6 MB, 1 tiedosto
23.08.2019 14:22:50
[ + 7 - | ]

Gretan laivamatka alkoi jo

[33571] [greta.png] [0.6 MB] [775x542] [] []
greta.png

greta

(72)  · 

thunberg

(9)  · 

brazzers

(9)  · 

laiva

(43)  · 

matka

(11)  · 

laivamatka

23.08.2019 17:09:45 | 17:10:43
#239043 [+-] Piilota Suosittele

239039

Ironisempaa ois jos toi jysähtäs johonki tankkerii ja tekis helvetillisest öljyvahingot. Tosin taida tollanen kilpavene joka on todennäkösesti jotain lasi/hiilikuitia tms. ja hajoo tuhannenpillunpäreeks jos näkeeki tankkeri paljoa sellasta aiheuttaa.

Ja ironistahan oli kans se, että sentakia että Greta säästi lentämisessä, niin useampi ihminen lensi saman matkan ton venereissun takia. Eli parempi ois ollu ilmastolle vaa lentää. Plus ne koneet ois lentäny anyways, toi laiva ois mädäntyny jossai.

23.08.2019 23:05:14
#239174 [+-] Piilota Suosittele

On se kiva olla aivopesty pikkuperkele, vouhkata asioista kuin eläin - vaikka ei ole vielä elämää edes nähnyt ja tuskin on yhtään kunnon downeria elämässä myöskään kokenut. Siinä sitten on yhtä sun toista AfA -tyyppiä ympärillä manipuloimassa pientä päätä vain lisää.

Toivon totisesti, että käy kuten Preussian Blue -bändin tytöille, että kun vähän kasvaa, niin lähtee "omille teilleen" aivopesun luota. Toisaalta Greta on niin hullu ja julkisuudesta nauttiva, että taitaa peli olla menetetty.

Mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta ei pidä olla kapeakatseinen fanaatikko.

06.01.2021 16:37:10
#427246 [+-] Piilota Suosittele

Tietenkään ei voi pitää kokousta etänä vaikka vouhkaa niin perkeleesti siitä ettei saa liikkua muutoin kuin jaloin.

[ 11 viestiä | ]