Go crazy, Go stupid Go crazy, Go stupid
Tunne, kun olen Helsingissä Tunne, kun olen Helsingissä
Dominoefekti Dominoefekti
Kun painovoima ei riitä ripputisseihin Kun painovoima ei riitä ripputisseihin
Kuuma talvi Kuuma talvi
Mr_pihvi ja ipa Mr_pihvi ja ipa
Lesboja heppatarinoita Lesboja heppatarinoita
Gondola with Merry Company Gondola with Merry Company
Tribuutti Aroma Bilbolle Tribuutti Aroma Bilbolle
Arcturus - Ad Astra [VIDEO] Arcturus - Ad Astra [VIDEO]
tyttöpoika ejakuloi tyttöpoika ejakuloi
Vuoden työntekijä Vuoden työntekijä
Mikä sieltä tulee Mikä sieltä tulee
Huutista Huutista
Kumi unohtu Kumi unohtu
Beep beep motherfuck Beep beep motherfuck
like a buzz like a buzz
Koiran hassu hattu :3 Koiran hassu hattu :3
Kaikki naiset on sikoja Kaikki naiset on sikoja
Quantum Of Soini Quantum Of Soini
AC/DC AC/DC
Los Pelles Hermanos Los Pelles Hermanos
Seppä syntyessään Seppä syntyessään
Kännikepponen Kännikepponen
 804 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 21.08.2019 21:46:33
[ + 4 | ]

Paha virhe >:3

[33517] [0.png] [0.15 MB] [660x965] [] []
0.png

mrlovenstein

(19)  · 

sarjakuva

(524)  · 

kissa

(5203)  · 

painot

 · 

lihakset

(9)  · 

treeni

(19)  · 

catnip

(8)
11.06.2020 15:24:34
#353226 [+-] Piilota Suosittele

>>353146

Moi Vivis! <3 ;3 Kiva lukea ääntäsi! :333

Olet kyllä melkoinen lihaskimppu! :3 Näkee että urheilet paljon ;3

Huomaan että olet myöskin huumonin uudessa profiilikuvassa tapasi mukaan valppaana ja korvasi sojottavat muigeasti takaviistoon :3 Jälleen kerran en voi myöskään olla mainitsematta miten legendaarisen börheä olet :333

11.06.2020 23:01:56
#353390 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Onko korvien luimistelu muigeutta vai siirretäänkö niitä vain taaksepäin että kuonobögs onnistuu paremmin? :333 Yritin tulkita Vivamortin pöyheilyvideota mutta börheyden tasot ovat niin moninaiset että tunnen itseni täysin riittämättömäksi tekemään johtopäätöksiä ;3

12.06.2020 11:21:18
#353489 [+-] Piilota Suosittele

>>353395

:333
Kannatti kysyä, oppii taas uutta börheyttä :3 Onhan se aina ollut ilmeistä että jotain höböä korvissa on mutta en ole tutkinut asiaa sen syvällisemmin :3

Vivikselle näyttää kyllä kelpaavan korvantyvirabsit :3 Jotka ovat siis turvallisesti siellä ei-gorvagarvapuolella :333

*kaivaa henkkarit esiin ja muistuttaa itselleen olevansa 33-vuotias* >:3 "So?" ;333

[ 7 viestiä | ]