Psyyke Psyyke
Omnomnom Omnomnom
Oulun siunaus Oulun siunaus
Lätta ei sovellu paistamiseen, käytä oikeaa voita Lätta ei sovellu paistamiseen, käytä oikeaa voita
Eggman Eggman
mamu mamu
Stillness in Motion Stillness in Motion
Woot woot Woot woot
Everything went better than expected Everything went better than expected
lennolla lennolla
Mitoosi Mitoosi
En tiedä En tiedä
Slipknot Slipknot
Qinq dynastian lipun synty Qinq dynastian lipun synty
Neeker apu Neeker apu
Karen dvd Karen dvd
yhtäkkiä bileet yhtäkkiä bileet
leonard washington leonard washington
Harry, olet welho. Harry, olet welho.
Have fun! Have fun!
hereillä ollaan :3 hereillä ollaan :3
Kivat sulle ryssä Kivat sulle ryssä
Tynkkynen sai postia Tynkkynen sai postia
stacy ray stacy ray
 857 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.52 MB, 1 tiedosto, 18.08.2019 04:18:38
[ + 2 | ]

Pari vanhaa killiä ;3

[33319] [tiedosto.jpg] [1.52 MB] [2592x1944] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

söpö

(163)  · 

nöpö

 · 

tytti

(9)  · 

kissanpentu

(294)  · 

makaa

(187)  · 

valokuva

(24)  · 

karvinen

(83)
18.08.2019 19:39:12 | 19:40:44
#237222 [+-] Piilota Suosittele

>>237089
Pari vaihtoehtoa oli, mutta eivät tulleet esittäytymään koskaan virallisesti.
Asuttiin semmoisessa uusrakennuslähiössä, jossa oli ympärillä runsaasti metsää ja peltoa.
Nähtiin kerran siellä myös ufo. :3

18.08.2019 19:47:55 | 19:50:42
#237227 [+-] Piilota Suosittele

>>237222

Se oli joku uusbörhismin salainen valomerkki ;3

Kunnon reviiri ympärillä, oikein :3 Huomaa kyllä että olitte syntyneet börhaivojen kanssa, Söpö ja Nöpö olivat hienot nimivalinnat tuollaisille söbönöbösille <3 :333

Niin musta Tytti ja salaperäisesti kasvot piilossa >:3 :3 Ja varmasti ylpeä ja maailman paras äiskä <3 :3

Ihmettelen kyllä syvästi miten Maikki on välttynyt äidiksi tulolta, koska eihän häntä edes leikattu? Kerro jos muistan väärin :D Ehkä hän on ollut liian ylevä kiinnostuakseen kollien kutsuhuudoista ;3

18.08.2019 19:56:59 | 19:59:29
#237231 [+-] Piilota Suosittele

>>237227
Valopallon on tietysti täytynyt olla merkki.


Maikki on leikattu ensimmäisen kiima-ajan jälkeen. Vanhaksi neidiksi jäänyt siksi.

Tytti taasen oli teini-äiti ja sai pennut muistaakseni 2-3 vuotiaana. Kovasti oli hätä pikkuballeroiden perään. Syliinkään ei oikein saanut ottaa, kun tuli miuku. Semmoista ääntä ei Tytistä koskaan kuullut muulloin. :3

[ 9 viestiä | ]